Autonom Hungary Kft. logó

Office manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Autonom Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    2220 Vecsés, Vigyázó Ferenc utca 4.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Desktop PC
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok vagy
    • Román középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

- számlázás: számlák kiállítása, bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése,
- banki tranzakciók előkészítése, nyomonkövetése, ellenőrzése 
- könyveléssel és könyvvizsgálattal történő együttműködés
- bérszámfejtés előkészítése, együttmüködés a bérszámfejtő partnerrel
- jelentések, kimutatások készítése a vezetőség számára 
- szerződések előkészítése, dokumentumok rendszerezése, archiválása
- anyacéggel történő napi szintű kapcsolattartás
- iroda támogatása: napi irodai feladatok ellátása, bejövő, kimenő posta kezelése, irodai eszközök és készletek kezelése, beszerzése
- gépjármű flottához kapcsolódó dokumentumok kezelése, adatbázisban történő rögzítése, adatok frissítése
- gépjármű beszerzési és a hozzá kapcsolódó folyamatok lebonyolítása (casco, kötelező bíztosítás, lizing szerződések előkészítése)
- gépjármű átírások, okányirodai ügyintézés
- kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel (finanszírozó bankokkal, autószervízekkel, autókereskedőkkel)
- meetingek, partneri találkozó előkészítése, lebonyolítása

Elvárások

  • angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány
  • számítógépes ismeretek: Word, Excel, és egyéb irodai szoftverek magabiztos használata
  • pontosság és precizitás: a munka során nagy figyelmet kell fordítani a részletekre
  • rugalmasság és proaktivitás: gyorsan kell tudni alkalmazkodni az új feladatokhoz és önállóan dolgozni
  • jó kommunikációs készségek
  • önállóan és csapatban is jól tudjon dolgozni, együttműködni

Előnyt jelent

-román nyelv ismerete
-hasonló (autókölcsönző adminisztrációs) tapasztalat
-vecsési vagy közeli lakhely

Amit kínálunk

-segítő, támogató kollégák
-tanulási, fejlődési lehetőség
-bónuszok és prémiumok
-képzési és továbbképzési lehetőségek
-csapatépítő programok

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az Autonom egy hosszú távon gondolkodó családi vállalkozás, mely nagy hangsúlyt fektet személyzete folyamatos fejlesztésére.
Fiatal, elkötelezett és szenvedélyes, ugyanakkor mindig jókedvű csapat vagyunk. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleinknek segítségére lehessünk; vállalatunk alapértékei a becsületesség és tisztességesség, melyek társaságunk fejlődésének alapköveit is képezik.
Közismert tény, hogy nálunk az olvasás egyben munkaköri kötelezettség is, és egy másik meghatározó értékünk az, hogy napról napra fejlődünk. Alkalmazkodó és rugalmas vállalkozás vagyunk, amely bátorítja munkatársai részvételét olyan projektekben, melyek pozitív hatást gyakorolnak azon közösségekre, melyekhez ők maguk is tartoznak.


Álláshirdetés jelentése