Pannonjob Kft. logo

Office & Administration Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Pannonjob Kft.

  • Munkavégzés helye

    Nyíregyháza

  • Fizetés

    Bónusz
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Pannonjob Kft.

Office & Administration Manager

A világ egyik vezető nyomdaipari segédanyagok gyártására szakosodott vállalatához keresünk

Office & Administration Manager kollégát

Feladatok:

  • Felelős a kiszervezett számviteli, bérszámfejtési és pénzügyi tevékenységek irányításáért a vezérigazgató ellenőrzése alatt
  • Hatékony részvétel a pénzügy és a számvitel napi működésében
  • A magyar hatóságokkal való zökkenőmentes kapcsolattartás
  • Együttműködés és támogatás nyújtása külső és belső auditok során
  • Rendszeres riportok összeállítása a japán vezetőség részére
  • A magyar munkavállalók és a japán vezetőség közötti kommunikáció segítése
  • HR-hez tartozó feladatok felügyelete, támogatása
  • Pénzügyi elemzések készítése

Elvárások:

  • Pénzügyi/számviteli szakirányú egyetemi vagy főiskolai végzettség
  • Legalább 5 év tapasztalat pénzügyi területen, preferáltan termelő vállalatnál
  • Magabiztos, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Erős Excel tudás
  • A magyar számviteli szabályok naprakész ismerete, megértése és alkalmazása
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Precizitás, pontosság

Előnyök:

  • Kulcs-Soft és MS Access ismeret

Amit kínálunk

  • Jelenléti bónusz
  • Nemzetközi vállalat
  • Inspiráló munkahelyi környezet
  • Dinamikus és pozitív munkahelyi légkör

 

Munkavégzés helye: Nyíregyháza

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi, Számviteli vezető
  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztráció vezető

Álláshirdetés jelentése