Állás részletei
-
Cég neve
Pannonjob Kft.
-
Munkavégzés helye
Nyíregyháza
-
Fizetés
Bónusz -
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Pannonjob Kft.
Office & Administration Manager
A világ egyik vezető nyomdaipari segédanyagok gyártására szakosodott vállalatához keresünk
Office & Administration Manager kollégát
Feladatok:
- Felelős a kiszervezett számviteli, bérszámfejtési és pénzügyi tevékenységek irányításáért a vezérigazgató ellenőrzése alatt
- Hatékony részvétel a pénzügy és a számvitel napi működésében
- A magyar hatóságokkal való zökkenőmentes kapcsolattartás
- Együttműködés és támogatás nyújtása külső és belső auditok során
- Rendszeres riportok összeállítása a japán vezetőség részére
- A magyar munkavállalók és a japán vezetőség közötti kommunikáció segítése
- HR-hez tartozó feladatok felügyelete, támogatása
- Pénzügyi elemzések készítése
Elvárások:
- Pénzügyi/számviteli szakirányú egyetemi vagy főiskolai végzettség
- Legalább 5 év tapasztalat pénzügyi területen, preferáltan termelő vállalatnál
- Magabiztos, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Erős Excel tudás
- A magyar számviteli szabályok naprakész ismerete, megértése és alkalmazása
- Önálló munkavégzésre való képesség
- Precizitás, pontosság
Előnyök:
- Kulcs-Soft és MS Access ismeret
Amit kínálunk
- Jelenléti bónusz
- Nemzetközi vállalat
- Inspiráló munkahelyi környezet
- Dinamikus és pozitív munkahelyi légkör
Munkavégzés helye: Nyíregyháza
Állás, munka területe(i):
- Pénzügy, Könyvelés
- Pénzügyi, Számviteli vezető
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztráció vezető
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése