Állás részletei
-
Cég neve
Adecco Kft.
-
Munkavégzés helye
Rugalmas munkavégzési hely - Budapest
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok és
- Német felsőfok
- 3-5 év tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Adecco Kft.
A partnerünk a világ egyik legnagyobb bankja, ezért a globális szinten ismert cégekkel dolgoznak. Ez a Cash Management Analyst funkció és munkakör arra szolgál, hogy a bank partnerei kényelmesen és nyugodtan tudják használni a bank szolgáltatásait, és ha kérdésük van legyen kihez fordulni.
Német nyelvű ügyfélkapcsolati munkatárs
Miért érdemes jelentkezned?
- Versenyképes fizetés
- Rugalmas home office lehetőség (a próbaidő után) 50%
- Cafeteria
- Magán egészségügyi biztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
- Partnerünk gondoskodik a munka és a magánélet egészséges egyensúlyáról
- Extra szabadságok
- Rugalmas, családbarát munkahely
- Lehetőség egy tekintélyes multinacionális vállalatnál dolgozni
- Piacvezető képzések, workshopok, külső képzések, nyelvi tréningek
Mik lesznek az elvégzendő feladatok?
- A vállalati ügyfelek számára első vonalbeli belépési pont biztosítása a mindennapi banki szolgáltatási igényeikhez szükséges támogatáshoz
- Felelős az ügyfélportfólió teljes készpénzkezelési kapcsolatáért azáltal, hogy proaktívan megoldásokat javasol és előre látja az ügyfelek igényeit.
- A napi működési hatékonyság biztosítása az ügyfélkérdések hatékony kezelésének fenntartásával és javításával.
- Az incidensek megoldásának nyomon követése, az ügyfél visszajelzéseinek elemzése és a végrehajtandó intézkedések, valamint a panaszok megfelelő kezelésének biztosítása.
- Dinamikus, interaktív és proaktív kapcsolat fenntartása az ügyfelekkel és a belső érdekeltekkel.
- A felmerült problémák és eredmények jelentése a vezetőségnek, és a vonatkozó elemek bevitele a belső jelentési eszközökbe.
- Hozzájárulás a készpénzkezelési szolgáltatás átalakításához és a célmodell sikeres megvalósításának támogatása.
- Alapvető technikai támogatás biztosítása az ügyfelek számára az e-banking eszközökkel és a készpénzkezelési termékekkel kapcsolatban.
Akkor jelentkezz, ha:
- Ügyfélkezelési / ügyfélszolgálati tapasztalat
- Felsőfokú német nyelvtudás - szóban és írásban
- Középszintű angol nyelvtudás – szóban és írásban
- Szervezési készségek
- Ügyfélközpontú mentalitás
- Analitikus képesség
- MS Office (Excel) ismeretek
- Közgazdász végzettség
Állás, munka területe(i):
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Telefonos ügyfélszolgálat
- Online ügyfélszolgálat
- Üzleti támogató központok
- Ügyféltámogatás, Adminisztráció
Jelentkezés módja
Kérlek az angol nyelvű önéletrajzod és a bérigényed megjelölésével jelentkezz!