Adecco Kft. logo

Német nyelvű ügyfélkapcsolati munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Adecco Kft.

  • Munkavégzés helye

    Rugalmas munkavégzési hely - Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Német felsőfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Adecco Kft.
A partnerünk a világ egyik legnagyobb bankja, ezért a globális szinten ismert cégekkel dolgoznak. Ez a Cash Management Analyst funkció és munkakör arra szolgál, hogy a bank partnerei kényelmesen és nyugodtan tudják használni a bank szolgáltatásait, és ha kérdésük van legyen kihez fordulni.

Német nyelvű ügyfélkapcsolati munkatárs

Miért érdemes jelentkezned?

  • Versenyképes fizetés
  • Rugalmas home office lehetőség (a próbaidő után) 50%
  • Cafeteria
  • Magán egészségügyi biztosítás
  • Élet- és balesetbiztosítás
  • Partnerünk gondoskodik a munka és a magánélet egészséges egyensúlyáról
  • Extra szabadságok
  • Rugalmas, családbarát munkahely
  • Lehetőség egy tekintélyes multinacionális vállalatnál dolgozni
  • Piacvezető képzések, workshopok, külső képzések, nyelvi tréningek

Mik lesznek az elvégzendő feladatok?

  • A vállalati ügyfelek számára első vonalbeli belépési pont biztosítása a mindennapi banki szolgáltatási igényeikhez szükséges támogatáshoz
  • Felelős az ügyfélportfólió teljes készpénzkezelési kapcsolatáért azáltal, hogy proaktívan megoldásokat javasol és előre látja az ügyfelek igényeit.
  • A napi működési hatékonyság biztosítása az ügyfélkérdések hatékony kezelésének fenntartásával és javításával.
  • Az incidensek megoldásának nyomon követése, az ügyfél visszajelzéseinek elemzése és a végrehajtandó intézkedések, valamint a panaszok megfelelő kezelésének biztosítása.
  • Dinamikus, interaktív és proaktív kapcsolat fenntartása az ügyfelekkel és a belső érdekeltekkel.
  • A felmerült problémák és eredmények jelentése a vezetőségnek, és a vonatkozó elemek bevitele a belső jelentési eszközökbe.
  • Hozzájárulás a készpénzkezelési szolgáltatás átalakításához és a célmodell sikeres megvalósításának támogatása.
  • Alapvető technikai támogatás biztosítása az ügyfelek számára az e-banking eszközökkel és a készpénzkezelési termékekkel kapcsolatban.

Akkor jelentkezz, ha:

  • Ügyfélkezelési / ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Felsőfokú német nyelvtudás - szóban és írásban
  • Középszintű angol nyelvtudás – szóban és írásban
  • Szervezési készségek
  • Ügyfélközpontú mentalitás
  • Analitikus képesség
  • MS Office (Excel) ismeretek
  • Közgazdász végzettség

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Online ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Jelentkezés módja

Kérlek az angol nyelvű önéletrajzod és a bérigényed megjelölésével jelentkezz!