Állás részletei
-
Cég neve
K&H Bank Zrt.
-
Munkavégzés helye
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó
Te & K&H
Feladatok, amik Rád várnak:
- a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása,
- a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása,
- a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása,
- döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása,
- hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése,
- banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése,
- csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése,
- adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása,
- aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés.
Amire szükséged lesz a sikerhez
felsőfokú szakirányú (pénzügyi/gazdasági) végzettség,
1-3 éves releváns szakmai tapasztalat,
tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban, írásban,
számviteli, mérlegelemzési és pénzügyi ismeretek,
banki könyvelési, nyilvántartási rendszerek ismerete,
munkakör ellátásához szükséges jogi, piaci ismeretek,
értékesítési dinamizmus, vállalkozó szellem, kezdeményező készség, meggyőző kommunikáció, csapatmunka, ügyfélorientáltság, átlagon felüli kapcsolatteremtő képesség.
Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
Juttatások
- versenyképes jövedelem
- dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
- személyre szabható cafetéria juttatás
- éves teljesítmény alapú jutalom
- céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
- céges laptop
- home office lehetőség
Állás, munka területe(i):
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Banki, Biztosítási szakügyintéző
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése