K&H Bank Zrt. logo

nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó

Állás részletei

  • Cég neve

    K&H Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

K&H Bank Zrt.

nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó

Te & K&H

Feladatok, amik Rád várnak:

  • a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása,
  • a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása,
  • a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása,
  • döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása,
  • hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése,
  • banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése,
  • csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése,
  • adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása,
  • aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés.

Amire szükséged lesz a sikerhez

  • felsőfokú szakirányú (pénzügyi/gazdasági) végzettség,

  • 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat,

  • tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban, írásban,

  • számviteli, mérlegelemzési és pénzügyi ismeretek,

  • banki könyvelési, nyilvántartási rendszerek ismerete,

  • munkakör ellátásához szükséges jogi, piaci ismeretek,

  • értékesítési dinamizmus, vállalkozó szellem, kezdeményező készség, meggyőző kommunikáció, csapatmunka, ügyfélorientáltság, átlagon felüli kapcsolatteremtő képesség.

Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

Juttatások

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző

Álláshirdetés jelentése