K&H Bank Zrt. logó

nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens / Szeged

Állás részletei

  • Cég neve

    K&H Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    6720 Szeged, Klauzál tér 2.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Feladatok, amik Rád várnak:
  • a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
  • szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása;
  • ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása;
  • kommunikáció és kapcsolattartás az ügyfelekkel;
  • operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében;
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása;
  • folyamatos együttműködés a Kapcsolattartói és Hitelelemzői csapattal;
  • helyettesítési feladatok ellátása.
  • gazdasági/pénzügyi felsőfokú végzettség;
  • aktív angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt;
  • naprakész pénzügyi ismeretek;
  • várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga (pályakezdő) jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál.

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Játéksarok

Álláshirdetés jelentése