K&H Bank Zrt. logo

nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens / Debrecen

Állás részletei

  • Cég neve

    K&H Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    4024 Debrecen, Piac utca 52.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

K&H Bank Zrt.

nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens / Debrecen

Te & K&H

Feladatok, amik Rád várnak:
  • a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
  • szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása;
  • ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása;
  • kommunikáció és kapcsolattartás az ügyfelekkel;
  • operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében;
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása;
  • folyamatos együttműködés a Kapcsolattartói és Hitelelemzői csapattal;
  • helyettesítési feladatok ellátása.

Amire szükséged lesz a sikerhez

  • gazdasági/pénzügyi felsőfokú végzettség;
  • aktív angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt;
  • naprakész pénzügyi ismeretek;
  • várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga (pályakezdő) jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál.

Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

Juttatások

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző

Álláshirdetés jelentése