DPD Hungary Kft. logo

Munkaügyi specialista

Állás részletei

  • Cég neve

    DPD Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 33.

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

DPD Hungary Kft.

A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink címzettjei elégedetten kapják meg a csomagjukat. Munkáltatóként fontos számunkra a társadalmi felelősségvállalás!

Munkaügyi specialista

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • A vállalat személyzetéhez kapcsolódó információk és dokumentumok kezelése, adminisztrálása és naprakészen tartása,
  • A munkavállalók bérjellegű és béren kívüli juttatásai külső bérszámfejtő által történő elszámolásának kontrollja,
  • Havi, negyedéves, éves hatósági és vállalati szintű jelentések, statisztikák, adatszolgáltatások elkészítése,
  • Munkaügyi feladatok napi ellátása (munkaügyi dokumentumok, nyilatkozatok előkészítése, munkavállalók be- és kiléptetése),
  • Munkavállalókkal kapcsolatos adatbázisok, személyi anyagok naprakész nyilvántartása, változások rögzítése a rendszerben,
  • Munkaügyi rendszer (Nexon) naprakész működtetése,
  • Hóvégi és hóközi bérszámfejtéssel kapcsolatos adatgyűjtési, előkészítési és ellenőrzési feladatok ellátása,
  • Munkaidő adatok ellenőrzése, szabadságok nyilvántartása,
  • Cafeteria kifizetések havi nyomon követése,
  • Kapcsolattartás a külső bérszámfejtő szolgáltatóval,
  • Rendszeres és ad-hoc riportok, kimutatások, adatszolgáltatások, statisztikák készítése,
  • Munkabérelőleggel és egyéb juttatásokkal kapcsolatos ügyintézés
  • Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, szervezeti vezetőkkel, külső partnerekkel,
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal, munkavállalói ügyfélszolgálati tevékenység ellátása,
  • A hatályos jogszabályi környezet (adó-, munka törvénykönyve) figyelemmel kísérése, a változások alkalmazása.

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

  • Legalább középfokú bér- és TB ügyintézői végzettség és aktív szaktudás,
  • Naprakész munkaügyi, bérszámfejtési és TB ismeretek,
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat munkaügyi területen, 100 főnél több alkalmazotti állománnyal rendelkező vállalatnál,
  • Nexon program felhasználói szintű ismerete,
  • Magas szintű Excel tudás és magabiztos MS Office felhasználói szintű ismeretek,
  • Önálló, gyakorlatias, rugalmas, pontos, precíz és igényes munkavégzés
  • kiváló kommunikációs készség,
  • Határozott, dinamikus, kedves, türelmes személyiség,
  • Csapatjátékos, segítő, támogató attitűd,
  • Középszintű angol nyelvtudás, elsősorban írásbeli kommunikáció megértése.

Mit is kapsz ezért cserébe?

  • Multinacionális környezetet, dinamikusan fejlődő, stabil vállalati hátteret,
  • Tréningek és szakmai továbbképzési lehetőség biztosítása,
  • Bátran kérdezhetsz, minden segítséget megadunk a betanulásod ideje alatt és azután is,
  • Az alapbéreden felül cafeteriát már az első naptól kezdődően, éves eredmény alapú bónuszt, évenkénti béremelést,
  • Balesetbiztosítást és magán egészségbiztosítást,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári munkálatói hozzájárulást,
  • Emberközpontú, családbarát vállalati kultúrát,
  • Munkáddal közvetlen hatással leszel a dolgozói elégedettségre,
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős, hosszú távú munkalehetőséget,
  • Kellemes, családias légkörű, kényelmes irodai környezetben biztosítjuk számodra a munkavégzést,
  • Heti 2 nap home office lehetőséget,
  • Jól megközelíthető irodát, kiváló tömegközlekedési lehetőségekkel a Váci út-Dózsa György út sarkán,
  • Ingyenes kávét és teát,
  • Céges rendezvényeket, gyümölcsnapot.

Álláshirdetés jelentése