Dome Facility Services Kft. logo

Munkaügyi koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Dome Facility Services Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Dome Facility Services Kft.

A kereskedelmi ingatlanpiac meghatározó szereplője, ingatlanüzemeltetési, energetikai és irodakivitelezési területeken. 2019-ben szakmai elismerését a Real Estate Awards, a Portfolio Property Awards és a CIJ Awards egyaránt kifejezte “Az Év Facility Management Cége” díjjal.

 

Dinamikus növekedésünknek köszönhetően mára már több, mint 650 tehetséges szakembert foglalkoztatunk. A vállalatra a stabil erőforrások mellett a családias légkör legalább annyira jellemző, melyre mi kiemelten büszkék vagyunk.

Csatlakozz hozzánk és ragadd meg a lehetőséget, hogy a Dome Facility Services Kft. jövőjének részévé válhass.

Csapatunk munkatársat keres

Munkaügyi koordinátor

pozícióba, budapesti munkavégzéssel.

Mivel járulhatsz hozzá közös céljaink megvalósításához:

  • Online munkaidő nyilvántartó rendszerben a munkaidő adatok rögzítése, ellenőrzése
  • Heti és havi zárások ellenőrzése
  • Ki-és belépéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok
  • Kapcsolattartás a külső bérszámfejtéssel
  • Bérszámfejtés előkészítéssel kapcsolatos feladatok
  • Munkába járás nyilvántartás
  • Keresőképtelenséggel kapcsolatos adminisztráció
  • Rendszeres és ad-hoc jellegű riportok, statisztikák készítése, adatszolgáltatás
  • Bérrel kapcsolatos kérdésekben segítségnyújtás a munkavállalók számára
  • Munkavállalói nyilatkozatok rögzítése
  • Heti fogadóóra biztosítása a támogatott területek számára
  • HR osztály adminisztratív támogatása

Te vagy a megfelelő ember, amennyiben az alábbiakkal rendelkezel:

  • TB- és bérügyintéző végzettség
  • Releváns munkaügyi és munkajogi tudás
  • Szereted a változatos munkát és vallod, hogy a hatékony működéshez elengedhetetlen a strukturáltság és adminisztráció
  • Hasonló munkakörben minimum 2-4 éves tapasztalat
  • Támogató attitűd, rendszerszemlélet, szakmai elhivatottság
  • Kiemelkedő kapcsolatteremtő és együttműködési képesség, jó probléma megoldó készség
  • MS Office programokat nemcsak használod, hanem hatékonyságnövelő eszköznek is tekinted

Előnyt jelenthet számodra:

  • OLM rendszer ismeret
  • TB-és Bérügyintéző tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés, szakmai kihívás és fejlődési lehetőség
  • Változatos feladatok
  • Hosszú távú munkalehetőség, biztos háttér
  • Home Office lehetőség
  • Fiatalos és támogató csapat és jó közösség
     

Munkavégzés helye:

  • Munkavégzés helye: Budapest, II. Kolosy tér közelében
  • Munkaidő: teljes munkaidő

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció

Jelentkezés módja

Kérjük, szakmai önéletrajzodat bérigény megjelölésével a „Jelentkezem” gombra kattintva, küldd el. Köszönjük!


Álláshirdetés jelentése