Állás részletei
-
Cég neve
Dome Facility Services Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
A kereskedelmi ingatlanpiac meghatározó szereplője, ingatlanüzemeltetési, energetikai és irodakivitelezési területeken. 2019-ben szakmai elismerését a Real Estate Awards, a Portfolio Property Awards és a CIJ Awards egyaránt kifejezte “Az Év Facility Management Cége” díjjal.
Dinamikus növekedésünknek köszönhetően mára már több, mint 650 tehetséges szakembert foglalkoztatunk. A vállalatra a stabil erőforrások mellett a családias légkör legalább annyira jellemző, melyre mi kiemelten büszkék vagyunk.
Csatlakozz hozzánk és ragadd meg a lehetőséget, hogy a Dome Facility Services Kft. jövőjének részévé válhass.
Csapatunk munkatársat keres
Munkaügyi koordinátor
pozícióba, budapesti munkavégzéssel.
Mivel járulhatsz hozzá közös céljaink megvalósításához:
- Online munkaidő nyilvántartó rendszerben a munkaidő adatok rögzítése, ellenőrzése
- Heti és havi zárások ellenőrzése
- Ki-és belépéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok
- Kapcsolattartás a külső bérszámfejtéssel
- Bérszámfejtés előkészítéssel kapcsolatos feladatok
- Munkába járás nyilvántartás
- Keresőképtelenséggel kapcsolatos adminisztráció
- Rendszeres és ad-hoc jellegű riportok, statisztikák készítése, adatszolgáltatás
- Bérrel kapcsolatos kérdésekben segítségnyújtás a munkavállalók számára
- Munkavállalói nyilatkozatok rögzítése
- Heti fogadóóra biztosítása a támogatott területek számára
- HR osztály adminisztratív támogatása
Te vagy a megfelelő ember, amennyiben az alábbiakkal rendelkezel:
- TB- és bérügyintéző végzettség
- Releváns munkaügyi és munkajogi tudás
- Szereted a változatos munkát és vallod, hogy a hatékony működéshez elengedhetetlen a strukturáltság és adminisztráció
- Hasonló munkakörben minimum 2-4 éves tapasztalat
- Támogató attitűd, rendszerszemlélet, szakmai elhivatottság
- Kiemelkedő kapcsolatteremtő és együttműködési képesség, jó probléma megoldó készség
- MS Office programokat nemcsak használod, hanem hatékonyságnövelő eszköznek is tekinted
Előnyt jelenthet számodra:
- OLM rendszer ismeret
- TB-és Bérügyintéző tapasztalat
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés, szakmai kihívás és fejlődési lehetőség
- Változatos feladatok
- Hosszú távú munkalehetőség, biztos háttér
- Home Office lehetőség
- Fiatalos és támogató csapat és jó közösség
Munkavégzés helye:
- Munkavégzés helye: Budapest, II. Kolosy tér közelében
- Munkaidő: teljes munkaidő
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- Bérszámfejtés, TB ügyintézés
- HR adminisztráció
Jelentkezés módja
Kérjük, szakmai önéletrajzodat bérigény megjelölésével a „Jelentkezem” gombra kattintva, küldd el. Köszönjük!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése