FRENYÓ ÉS TÁRSAI KFT logó

Munkaügyi és pénzügyi ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    FRENYÓ ÉS TÁRSAI KFT

  • Munkavégzés helye

    Eger
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Windows
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Munkaügyi nyilvántartások naprakész vezetése
  • Munkaszerződések, szerződésmódosítások készítése, munkaviszony létesítésével és megszűnésével kapcsolatos feladatok ellátása.
  • Munkavállalók munkaügyi anyagainak naprakész nyilvántartása
  • Alkalmi munkavállalók naprakész vezetése, bejelentése
  • Munkaügyi és bérszámfejtési folyamatok adminisztratív támogatása (jelenléti ívek, szabadságok, kapcsolódó dokumentumok)
  • Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel, külső könyvelőkkel, ügyvédekkel
  • Munkavállalókkal való kapcsolattartás, munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
  • Nyilvántartások készítése, frissítése munkaviszonnyal, pozíciókkal, létszámmal és munkavállalói adatokkal kapcsolatban
  • Jelenléti ívek, munkába járási dokumentumok, munkaidő-nyilvántartások összegyűjtése és ellenőrzése
  • Pályázatokkal kapcsolatos munkaügyi feladatok elvégzése a projektvezető kérése szerint.
  • Üzemorvosi vizsgálatok ügyintézése
  • Álláshirdetések kezelése
  • Kimenő számla készítés, bejövő számla ellenőrzése, rögzítés
  • Kompenzációs, skontó elszámolások készítése, nyomon követése
  • Kintlévőségek kezelése, szállítókkal való pénzügyi egyeztetések, fizetési felszólítások elkészítése, megküldése, reklamációk kezelése
  • Bankkal kapcsolatos adminisztráció, banki utalások összeállítása, tranzakciók rögzítése és könyvelése
  • Banki tranzakciók végrehajtása- Könyvelési anyagok előkészítése
  • Egyéb szerződések, pénzüggyel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése
  • Általános irodai adminisztráció (iratkezelés, iktatás, postázás, adatrögzítés)
  • Ügyvezető és vezetőség napi munkájának adminisztratív támogatása
  • Beszállítókkal, szolgáltatókkal való kapcsolattartás (pl. telefon, internet, irodaellátás)
  • Hivatalos ügyek intézése (pl. NAV, Rendőrség, Önkormányzat, KSH)

Elvárások

  • Tapasztalat hasonló irodai, munkaügyi vagy pénzügyi ügyintézői munkakörben
  • Magabiztosan használod a számítógépet (MS Excel, Word)
  • Precíz, önálló és megbízható vagy
  • Tudsz egyszerre többféle feladatra figyelni, priorizálni
  • Szeretsz rendszerekben gondolkodni, de nem ijedsz meg az ad hoc teendőktől sem
  • Jó koncentrációs készséggel rendelkezel
  • Jó kommunikációs készséggel rendelkezel
  • Rugalmasan tudsz alkalmazkodni új helyzetekhez

Előnyt jelent

  • Munkaügyi, pénzügyi területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Bejelentett jogviszony
  • Hosszú távú, megbízható munkalehetőség
  • Útiköltség támogatás
  • Versenyképes fizetés
  • Fiatalos, lendületes csapat

Céginformáció

Több, mint 30 éve működő, folyamatosan egyenletesen fejlődő építőipari cég egri irodájába munkatársat keres.


Álláshirdetés jelentése