Állás részletei
-
Cég neve
FRENYÓ ÉS TÁRSAI KFT
-
Munkavégzés helye
Eger -
Egyéb juttatások
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Windows
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Munkaügyi nyilvántartások naprakész vezetése
- Munkaszerződések, szerződésmódosítások készítése, munkaviszony létesítésével és megszűnésével kapcsolatos feladatok ellátása.
- Munkavállalók munkaügyi anyagainak naprakész nyilvántartása
- Alkalmi munkavállalók naprakész vezetése, bejelentése
- Munkaügyi és bérszámfejtési folyamatok adminisztratív támogatása (jelenléti ívek, szabadságok, kapcsolódó dokumentumok)
- Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel, külső könyvelőkkel, ügyvédekkel
- Munkavállalókkal való kapcsolattartás, munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
- Nyilvántartások készítése, frissítése munkaviszonnyal, pozíciókkal, létszámmal és munkavállalói adatokkal kapcsolatban
- Jelenléti ívek, munkába járási dokumentumok, munkaidő-nyilvántartások összegyűjtése és ellenőrzése
- Pályázatokkal kapcsolatos munkaügyi feladatok elvégzése a projektvezető kérése szerint.
- Üzemorvosi vizsgálatok ügyintézése
- Álláshirdetések kezelése
- Kimenő számla készítés, bejövő számla ellenőrzése, rögzítés
- Kompenzációs, skontó elszámolások készítése, nyomon követése
- Kintlévőségek kezelése, szállítókkal való pénzügyi egyeztetések, fizetési felszólítások elkészítése, megküldése, reklamációk kezelése
- Bankkal kapcsolatos adminisztráció, banki utalások összeállítása, tranzakciók rögzítése és könyvelése
- Banki tranzakciók végrehajtása- Könyvelési anyagok előkészítése
- Egyéb szerződések, pénzüggyel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése
- Általános irodai adminisztráció (iratkezelés, iktatás, postázás, adatrögzítés)
- Ügyvezető és vezetőség napi munkájának adminisztratív támogatása
- Beszállítókkal, szolgáltatókkal való kapcsolattartás (pl. telefon, internet, irodaellátás)
- Hivatalos ügyek intézése (pl. NAV, Rendőrség, Önkormányzat, KSH)
Elvárások
- Tapasztalat hasonló irodai, munkaügyi vagy pénzügyi ügyintézői munkakörben
- Magabiztosan használod a számítógépet (MS Excel, Word)
- Precíz, önálló és megbízható vagy
- Tudsz egyszerre többféle feladatra figyelni, priorizálni
- Szeretsz rendszerekben gondolkodni, de nem ijedsz meg az ad hoc teendőktől sem
- Jó koncentrációs készséggel rendelkezel
- Jó kommunikációs készséggel rendelkezel
- Rugalmasan tudsz alkalmazkodni új helyzetekhez
Előnyt jelent
- Munkaügyi, pénzügyi területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Bejelentett jogviszony
- Hosszú távú, megbízható munkalehetőség
- Útiköltség támogatás
- Versenyképes fizetés
- Fiatalos, lendületes csapat
Céginformáció
Több, mint 30 éve működő, folyamatosan egyenletesen fejlődő építőipari cég egri irodájába munkatársat keres.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
