KEROX Kft. logo

Munkaügyi-, bér- és TB ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    KEROX Kft.

  • Munkavégzés helye

    2038 Sóskút, Kerox utca 1.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

KEROX Kft.

Munkaügyi-, bér- és TB ügyintéző

A Kerox Kft. konyhai és fürdőszobai csaptelepek kerámiabetéteinek gyártásában és értékesítésében nemzetközi szinten meghatározó, piacvezető nagyvállalat.
Sóskúti Ipari Parkban található telephelyünk személyügyi csapatába munkatársat keresünk

Főbb feladatok, munkák

  • A munkaviszonnyal kapcsolatos teljeskörű munkaügyi-, bér és tb ügyintézés munkaidőkeretben foglalkoztatottak részére
  • Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
  • Hóközi és hóvégi bérszámfejtés elkészítése:
    • rendszeres és nem rendszeres bérelemek, egyéb juttatások elszámolása
    • bérfeladások elkészítése, adóbevallásokhoz adatátvitel előkészítése
    • bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatások, kimutatások, statisztikák, havi és éves jelentések készítése
    • bérszámfejtési hibákhoz kapcsolódó esetek (béreltérések) ellenőrzése, hibák feltárása
  • Személyügyi adatbázis naprakészen tartása
  • Belső és külső adatszolgáltatás:
    • Munkáltatói igazolások, adóigazolások kiadása
    • Munkaügyi nyilvántartások vezetése
    • Adóbevallások, NAV nyomtatványok elkészítése
  • Jogszabályi ismeretek folyamatos naprakész szinten tartása és alkalmazása, jogszabály változások követése
  • Harmadik országbeli munkavállalók foglalkoztatását érintő jogszabályok alkalmazása
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal, társosztályokkal, szolgáltaó partnerekkel, vállalati jogásszal és a hatóságokkal

Az álláshoz tartozó elvárások

  • NEXON bérszámfejtési szoftver ismerete
  • Szakirányú végzettség (TB és bérügyintézői végzettség)
  • Legalább 3-5 év kifizetőhelyi tapasztalat
  • A vonatkozó (munkajogi, társadalombiztosítási, adó) jogszabályok naprakész ismerete
  • Microsoft Office használat (MS Excel magabiztos ismerete)
  • Önállóság, terhelhetőség
  • Nagyfokú precizitás, diszkréció
  • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, empátia

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség
  • Külföldi munkavállalókkal kapcsolatos tapasztalatok
  • Angol és/vagy orosz nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Stabil céges háttér, hosszútávú munkalehetőség
  • Teljes munkaidő, határozatlan időtartamú munkaviszony
  • Felelősségteljes, komplex feladatkör
  • Fejlődési lehetőség, képzéseken való részvétel lehetősége

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!


Álláshirdetés jelentése