Állás részletei
-
Cég neve
KEROX Kft.
-
Munkavégzés helye
2038 Sóskút, Kerox utca 1.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Beiskolázási támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
KEROX Kft.
Munkaügyi-, bér- és TB ügyintéző
A Kerox Kft. konyhai és fürdőszobai csaptelepek kerámiabetéteinek gyártásában és értékesítésében nemzetközi szinten meghatározó, piacvezető nagyvállalat.
Sóskúti Ipari Parkban található telephelyünk személyügyi csapatába munkatársat keresünk
Főbb feladatok, munkák
- A munkaviszonnyal kapcsolatos teljeskörű munkaügyi-, bér és tb ügyintézés munkaidőkeretben foglalkoztatottak részére
- Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
- Hóközi és hóvégi bérszámfejtés elkészítése:
- rendszeres és nem rendszeres bérelemek, egyéb juttatások elszámolása
- bérfeladások elkészítése, adóbevallásokhoz adatátvitel előkészítése
- bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatások, kimutatások, statisztikák, havi és éves jelentések készítése
- bérszámfejtési hibákhoz kapcsolódó esetek (béreltérések) ellenőrzése, hibák feltárása
- Személyügyi adatbázis naprakészen tartása
- Belső és külső adatszolgáltatás:
- Munkáltatói igazolások, adóigazolások kiadása
- Munkaügyi nyilvántartások vezetése
- Adóbevallások, NAV nyomtatványok elkészítése
- Jogszabályi ismeretek folyamatos naprakész szinten tartása és alkalmazása, jogszabály változások követése
- Harmadik országbeli munkavállalók foglalkoztatását érintő jogszabályok alkalmazása
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal, társosztályokkal, szolgáltaó partnerekkel, vállalati jogásszal és a hatóságokkal
Az álláshoz tartozó elvárások
- NEXON bérszámfejtési szoftver ismerete
- Szakirányú végzettség (TB és bérügyintézői végzettség)
- Legalább 3-5 év kifizetőhelyi tapasztalat
- A vonatkozó (munkajogi, társadalombiztosítási, adó) jogszabályok naprakész ismerete
- Microsoft Office használat (MS Excel magabiztos ismerete)
- Önállóság, terhelhetőség
- Nagyfokú precizitás, diszkréció
- Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, empátia
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség
- Külföldi munkavállalókkal kapcsolatos tapasztalatok
- Angol és/vagy orosz nyelvtudás
Amit kínálunk
- Stabil céges háttér, hosszútávú munkalehetőség
- Teljes munkaidő, határozatlan időtartamú munkaviszony
- Felelősségteljes, komplex feladatkör
- Fejlődési lehetőség, képzéseken való részvétel lehetősége
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése