MOL Nyrt. logó

Működés támogató munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    MOL Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Százhalombatta
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Szeretnél kulcsszerepet vállalni a MOL Poliol Termékfejlesztés és Műszaki Szerviz működésében?

Precíz, szervezett és proaktív vagy?
Szívesen dolgozol változatos feladatokon, ahol minden nap új kihívások várnak?

Ha igen, akkor nálunk a helyed, mint

 

Működés Támogató Munkatárs

 

Ebben a pozícióban te leszel a szervezet gördülékeny működésének biztosítéka. A napi adminisztrációtól kezdve a beszerzési folyamatokig és logisztikai koordinációig sokszínű feladatok várnak rád, amelyek közvetlenül hozzájárulnak a termékfejlesztési és műszaki szerviz tevékenységek sikeréhez.

  • A Poliol Termékfejlesztés és Műszaki Szerviz szervezet adminisztrációs és beszerzési támogatása
  • Napi adminisztráció: dokumentumkezelés, postázás, számlák és HR ügyintézés
  • Beléptetés, kiléptetés, felszerelések és eszközök kezelése
  • Orvosi alkalmassági vizsgálatok koordinálása, nyilvántartások vezetése
  • Védőruhák és védőfelszerelések igénylése, nyomon követése, reklamációk kezelése
  • Anyag-, karbantartási és szolgáltatási igények intézése SAP és egyéb rendszerekben
  • Kapcsolattartás beszállítókkal, árajánlatok bekérése, megrendelések ellenőrzése
  • Minták és hulladékok szállításának szervezése, veszélyes anyagok export-import ügyintézése ADR és IMO előírások szerint
  • Telephelyi folyamatok koordinálása: leltárak, iratkezelés, beléptetés
  • Diákok és szakmai gyakorlatosok adminisztratív támogatása
  • Felsőfokú végzettség (gazdasági, műszaki vagy adminisztratív területen előny)
  • Minimum 2 év tapasztalat adminisztratív vagy beszerzési területen
  • Precizitás, jó szervezőkészség, stressztűrés és proaktív hozzáállás
  • Magabiztos MS Office és SAP ismeret
  • Középhaladó angol nyelvtudás
  • Széleskörű juttatási csomag, éves bruttó 800.000 Ft cafeteria
  • 13. havi fizetés
  • Egészségbiztosítás exkluzív magánklinikán
  • Wellbeing juttatások
  • Élet- és balesetbiztosítás a munkaviszonyod teljes időtartama alatt
  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Orvosi felügyelet
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Céges busz
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Álláshirdetés jelentése