K&H Bank Zrt. logo

lízing üzleti asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    K&H Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

  • Munka típusa

    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

K&H Bank Zrt.

lízing üzleti asszisztens

Te & K&H

  • A lízing tanácsadó instrukciói alapján elkészíti a lízing ajánlatot a megadott határidőn belül és az ügyfélnél nyomon követi az elfogadását
  • Tartja a kapcsolatot a szállítókkal az ajánlatadáshoz szükséges eszköz-specifikáció beszerzése érdekében
  • Biztosítja, hogy a szerződéskötéshez szükséges információ teljeskörűen és hibátlanul rendelkezésre álljon
  • Egyeztet a szállítókkal az eszköz regisztrálásáról és a leszállításáról
  • Elkészíti a szükséges értékesítési és egyéb kimutatásokat a tanácsadói tevékenység nyomon követése érdekében
  • Betartja a külső és belső szabályozás előírásait
  • Részt vesz a Lízing igazgatóság termék és folyamatfejlesztésében, valamint rendszerek tesztelésében 
  • Kapcsolatot tart az érintett banki területekkel és jó munkakapcsolatot ápol a Lízing igazgatóság egyéb területeivel

Amire szükséged lesz a sikerhez

  • Középfokú végzettség,
  • Legalább 3 év lízing mid-office, hiteladminisztrációs vagy egyéb releváns banki/lízinges területen szerzett tapasztalat
  • Word, Excel, Powerpoint, Sharepoint alkalmazás magas szintű ismerete
  • Lízing tranzakciós rendszerek (Alease, Winlyz, sales funnel stb.) magas szintű ismerete

Előny

  • Angol nyelvtudás

Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

Juttatások

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • home office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző

Álláshirdetés jelentése