Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Államkincstár
-
Munkavégzés helye
1054 Budapest, Hold u. 7.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Céges üdülés, üdültetés
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Beiskolázási támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Tech stack
- BI
-
Módszertan és szoftverek
- Pmp
- Scrum
- Agile
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- A Kincstár által megvásárolt és használt licencek naprakész nyilvántartása.
- A Kincstáron belül csak legális forrásból származó szoftver használatának-, és csak a működéshez (munkakörhöz kötött) használt szoftverek telepítésének-, illetve a jogtisztaság folyamatosságának biztosítása.
- Az új informatikai és szakmai projektekhez kapcsolódó szoftvervásárlások optimális licencigényének pénzügyi kalkulácója.
- Vezetői részére összefoglalók, riportok készítése a szoftvergazdálkodással kapcsolatos problémákról, annak kezeléséről, illetve javaslatokat és akcióterveket kell kidolgoznia a szoftvergazdálkodási folyamatok fejlesztésére, a minél magasabb fokú automatizáltság elérése érdekében.
- Az egész Kincstárra vonatkozóan, a szoftverek teljes életciklusát lefedő folyamatok kidolgozása és naprakészen tartása.
- A Kincstár gazdasági érdekeit figyelembe véve a szoftverlicencekkel kapcsolatos költségek optimalizálása és a törvényi megfelelés biztosítása.
- A Kincstár éves licencbeszerzési tervének, valamint a beszerzési eljáráshoz szükséges dokumentációknak az elkészítése.
- A Kincstár licenc audit folyamatainak szakmai koordinálása és a kapcsolódó intézkedések előkészítése, végrehajtása, szúrópróba szerű használati ellenőrzés elvégzése.
- Az informatikai infrastruktúra üzemeltetés az ugyanarra, vagy hasonló célra használt különböző szoftvertermékek konszolidációjában, migrációjában történő támogatása.
- Dokumentációk véleményezése (pl. üzemeltetési kézikönyv, mentési rend, DRP).
- Az üzemeltetéssel kapcsolatos szabályzatok figyelemmel kísérése, valamint a szabályzatokban megfogalmazottak végrehajtásának biztosítása.
- A szoftver eszközparkkal kapcsolatos felmérési feladatok elvégzése.
Elvárások
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- A feladat ellátásához szükséges felsőfokú szakirányú végzettség.
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 279.§ (6) és (7) bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
Elvárt kompetenciák
- A szoftver- és hardverlicencelési modellek, megállapodások és megfelelőségi követelmények mélyreható ismerete.
- Erős tárgyalási és kommunikációs készségek, a szállítókkal és a belső érdekelt felekkel való hatékony egyeztetés érdekében.
- Analitikus gondolkodásmód, képes értelmezni a licencelési modelleket és metrikákat, elemezni a licenc használati adatokat és azonosítani az optimalizálási lehetőségeket.
- Kiváló szervezési és projektmenedzsment készségek, jó teljesítmény gyors tempójú környezetben, képes rangsorolni a feladatokat és betartani a határidőket.
- Új ismeretekre nyitott, azt gyorsan elsajátítani képes.
- Excel magabiztos kezelése.
- Adminisztrációban, riportálásban alapos, pontos.
- Megbízható, precíz, önálló munkavégzés.
- Proaktív, kezdeményező személyiség.
- Feladatorientált megközelítés.
Előnyt jelent
- Legalább 5 év releváns tapasztalat informatikai gazdálkodás, szoftver- és hardverlicencelés vagy ezek beszerzése terén.
- Az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) vagy más informatikai szolgáltatásmenedzsment keretrendszerek ismerete.
- Microsoft, Oracle, SAP vagy IBM licencmodellek ismerete.
- Projektekben szerzett tapasztalat.
- Közigazgatásban, közszolgálatban szerzett munkahelyi tapasztalat.
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem.
- Cafeteria.
- Munkába járás támogatása.
- Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
- Képzés/továbbképzési lehetőség.
- Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
- Üdülési/sportolási lehetőségek.
- Barátságos környezet.
- Hosszútávú munkalehetőség.
- Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.
Céginformáció
A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat. A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.
Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Licence menedzser kollégánk!
Szervezeti egység: Informatikai Stratégiai Főosztály.
Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Hold u. 7.
Szerződés típusa: határozatlan idejű munkaviszony.
Napi munkaidő: teljes munkaidőben.
Próbaidő: 3 hónap.
Jelentkezés módja
Jelentkezéshez kérjük csatolni
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Motivációs levelet bérigény megjelölésével.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.
A pályázatokat 2024. május 12-ig kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük feltüntetni a feladatkör megnevezését: „Licence menedzser”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. május 26. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése