KPMG HUNGÁRIA KFT. logo

L&D Coordinator

Állás részletei

  • Cég neve

    KPMG HUNGÁRIA KFT.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

KPMG HUNGÁRIA KFT.

L&D Coordinator

Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Képzési igények regisztrálása
  • Tréningekhez kapcsolódó adminisztráció ellátása (regisztrációk, meghívók, részvétel kezelése)
  • Vezetői és munkatársfejlesztői tréning koncepciók és tematikák kialakításának és fejlesztésének támogatása
  • Belső képzések, tréningek megtartásában való részvétel
  • Képzési költségek nyomon követése
  • Európai és regionális képzések megszervezésében, lebonyolításában való aktív részvétel
  • Európai és regionális képzésekhez kapcsolódó utazások megszervezése, szállások foglalása
  • Képzések megszervezése: local képzések, külső szolgáltató által nyújtott képzések, coachingok
  • Képzési anyagok összeállításában való részvétel
  • Lehetséges külsős beszállítók azonosítása, kapcsolattartás, szerződéses és számlázási feladatok ellátása
  • Oktatói nyilvántartás kezelése és oktatói képzések megszervezése
  • Tanulmányi szerződések előkészítése, nyilvántartása, tanulmányi szabadságok nyilvántartása
  • Képzési számlák előkészítése a Pénzügy osztály részére
  • Riportok, kimutatások elkészítése
Központi szolgáltató csoportjaink feladata, hogy segítsék a szakmai stábokat üzleti céljainak elérésében és biztosítsák a KPMG hatékony napi működését. Ehhez a részleghez tartoznak HR-, IT-, marketing-, pénzügyi és üzletfejlesztési csoportjaink éppúgy, mint korszerű irodaházunk operatív ügyeit intéző csapatunk vagy fordítóink.

Ezt a lehetőséget pont Neked találták ki, ha…

  • Van minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalatod L&D területen
  • Magas szintű kommunikációs készséggel rendelkezel írásban és szóban, angolul és magyarul egyaránt
  • Precizitás, munkára való igényesség jellemez
  • Segítőkész és ügyfélközpontú szemléleted van
  • Problémamegoldási és szervezői készséged magasfokú rugalmassággal párosul
  • A pörgős mindennapok során a monotonabb, adminisztratív feladatokat is kedveled

Mit ajánlunk számodra?

  • Jókedvű, lendületes csapat részese lehetsz, akik segítenek a tanulásban és motiválnak.
  • Nemzetközi környezetben szerezhetsz tapasztalatot, hiszen lehetőséged lesz külföldi kollégákkal valamint ügyfelekkel kommunikálni.
  • Adminisztratív feladatok mellett lehetőséged lesz bele látni pörgős mindennapjainkba is.
  • Az irodai munkavégzés mellett otthonról is dolgozhatsz majd

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Képzés, Fejlesztés

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése