MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyilvánosan Működő Részvénytársaság logo

Központi és Kelet-Magyarországi Régió Vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyilvánosan Működő Részvénytársaság

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Céges autó
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyilvánosan Működő Részvénytársaság

Keressük Belföldi Nagykereskedelmi Értékesítés szervezetünk legújabb

Központi és Kelet-Magyarországi Régió Vezető

kollégáját, aki

 

az általa irányított kereskedelmi területen dolgozó üzletkötők, háttér munkatársak munkáját irányítja a stratégiai és üzleti célkitűzéseknek elérése érdekében.

Fő feladatok:

  • Kidolgozni az adott kereskedelmi terület rövidtávú (éves, negyedéves és havi) értékelési tervét. Irányítani és felügyelni a terv végrehajtását.
  • Az adott üzleti terület üzleti céljainak teljesülésének elérése, az üzletkötők munkájához szükséges erőforrások biztosítása, az egyes különböző tevékenységű részterületek munkájának összehangolása.
  • Megtervezni és felügyelni a beosztott munkavállalók munkaterhelését és feladatait. Folyamatosan nyomon követni a beosztott munkavállalók teljesítményét. A célkitűzéseik, valamint teljesítményértékelésük elkészítése, javaslatot tenni javadalmazásukra.
  • Irányítani a szakterületéhez/területéhez tartozó értékesítési/beszerzési szerződések megkötését valamennyi MOL Nyrt. által forgalmazott, az általa irányított kereskedelmi területen releváns termék esetén.
  • Vezetői kapcsolatok fenntartása a területe munkájához szükséges MOL csoporton belüli és kívüli szervezeti egységekkel.
  • Jó gazda szemlélettel irányítani a szervezetet, fenntartható megoldásokat és ügyfélközpontú működést biztosítani, gondoskodni a munkavállalók fejlesztéséről, az utánpótlás biztosításáról.
  • A Belföldi Értékesítés szervezetünk egységeire vonatkozó folyamatok, irányelvek, szabályzatok kidolgozásában való részvétel, valamint az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer üzleten belüli működésének felügyelete.

A pozíció betöltéséhez szükséges:

  • Felsőfokú végzettség
  • Min 3 év kereskedelmi tapasztalat, valamint min 2 év Kiemelt értékesítési szakértői tapasztalat / vezetői tapasztalat
  • Pénzügy-számviteli, jogi, logisztikai, termék és termelési ismeretek
  • Magabiztos angol nyelvismeret
  • SAP, CRM, MS Office felhasználói szintű ismerete
  • B kategóriás jogosítvány

Ez vár nálunk:

  • Lehetőséget Magyarország első számú munkáltatójánál dolgozni
  • Széleskörű juttatási csomagot éves br 800 ezer Ft cafeteriával, éves bónusszal
  • Egy, a munkájuk iránt elkötelezett és szuper 12 fős csapatot
  • Munkaköri autót
  • Korlátlan mobil csomagot belföldön (céges flotta)
  • Egészségbiztosítást: Széleskörű járóbeteg ellátás és alapvető éves szűrések alanyi jogon exkluzív magánklinikákon és egészségügyi intézményekben, támogatva a tudatos egészségmegőrzést
  • Wellbeing juttatásokat: Az élet 4 területén: egészségmegőrzés, pénzügyi tudatosság és tervezés, közösség és támogatások minden élethelyzetben
  • Élet- és balesetbiztosítást a munkaviszonyod teljes időtartama alatt

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési, Kereskedelmi vezető

Álláshirdetés jelentése