Állás részletei
-
Cég neve
MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Biztosított eszközök
- Céges autó
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
Keressük Belföldi Nagykereskedelmi Értékesítés szervezetünk legújabb
Központi és Kelet-Magyarországi Régió Vezető
kollégáját, aki
az általa irányított kereskedelmi területen dolgozó üzletkötők, háttér munkatársak munkáját irányítja a stratégiai és üzleti célkitűzéseknek elérése érdekében.
Fő feladatok:
- Kidolgozni az adott kereskedelmi terület rövidtávú (éves, negyedéves és havi) értékelési tervét. Irányítani és felügyelni a terv végrehajtását.
- Az adott üzleti terület üzleti céljainak teljesülésének elérése, az üzletkötők munkájához szükséges erőforrások biztosítása, az egyes különböző tevékenységű részterületek munkájának összehangolása.
- Megtervezni és felügyelni a beosztott munkavállalók munkaterhelését és feladatait. Folyamatosan nyomon követni a beosztott munkavállalók teljesítményét. A célkitűzéseik, valamint teljesítményértékelésük elkészítése, javaslatot tenni javadalmazásukra.
- Irányítani a szakterületéhez/területéhez tartozó értékesítési/beszerzési szerződések megkötését valamennyi MOL Nyrt. által forgalmazott, az általa irányított kereskedelmi területen releváns termék esetén.
- Vezetői kapcsolatok fenntartása a területe munkájához szükséges MOL csoporton belüli és kívüli szervezeti egységekkel.
- Jó gazda szemlélettel irányítani a szervezetet, fenntartható megoldásokat és ügyfélközpontú működést biztosítani, gondoskodni a munkavállalók fejlesztéséről, az utánpótlás biztosításáról.
- A Belföldi Értékesítés szervezetünk egységeire vonatkozó folyamatok, irányelvek, szabályzatok kidolgozásában való részvétel, valamint az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer üzleten belüli működésének felügyelete.
A pozíció betöltéséhez szükséges:
- Felsőfokú végzettség
- Min 3 év kereskedelmi tapasztalat, valamint min 2 év Kiemelt értékesítési szakértői tapasztalat / vezetői tapasztalat
- Pénzügy-számviteli, jogi, logisztikai, termék és termelési ismeretek
- Magabiztos angol nyelvismeret
- SAP, CRM, MS Office felhasználói szintű ismerete
- B kategóriás jogosítvány
Ez vár nálunk:
- Lehetőséget Magyarország első számú munkáltatójánál dolgozni
- Széleskörű juttatási csomagot éves br 800 ezer Ft cafeteriával, éves bónusszal
- Egy, a munkájuk iránt elkötelezett és szuper 12 fős csapatot
- Munkaköri autót
- Korlátlan mobil csomagot belföldön (céges flotta)
- Egészségbiztosítást: Széleskörű járóbeteg ellátás és alapvető éves szűrések alanyi jogon exkluzív magánklinikákon és egészségügyi intézményekben, támogatva a tudatos egészségmegőrzést
- Wellbeing juttatásokat: Az élet 4 területén: egészségmegőrzés, pénzügyi tudatosság és tervezés, közösség és támogatások minden élethelyzetben
- Élet- és balesetbiztosítást a munkaviszonyod teljes időtartama alatt
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Értékesítési, Kereskedelmi vezető
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése