Pro-M Zrt. logó

Közbeszerzési referens

Állás részletei

  • Cég neve

    Pro-M Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1107 Budapest, Száva utca 3.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (2 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Felsőoktatási szakképzés
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Munkánkkal a civil életben közvetlenül nem találkozhatsz, de a Pro-M Zrt. a társadalom több területén is jelen van. Társaságunk a kizárólagos kormányzati célú hírközlési szolgáltató. A mentős, rendőr, tűzoltó, katasztrófavédelmi szakemberek munkájához olyan magas rendelkezésre állású, zárt mobilkommunikációs rendszerre van szükség, mely extrém körülmények között is megbízhatóan működik. Ez az Egységes Digitális Rádiótávközlő Rendszer (EDR), amely gyorsabbá, hatékonyabbá és biztonságosabbá teszi a vészhelyzeti kommunikációt. A köznevelés és a szakképzés valamennyi feladatellátási helye számára a digitális oktatáshoz szükséges sávszélességű szupergyors internetelérés és az épületen belüli WiFi-hálózat biztosítása szintén a Pro-M Zrt. feladata, sőt a legtöbb állami- és közigazgatási szervezet számára is mi garantáljuk a Biztos kapcsolatot. A felsőoktatási intézményeknek, a közgyűjteményeknek és kutatóintézményeknek is sok szolgáltatást nyújtunk.

  • közbeszerzési eljárások és a központosított közbeszerzés körébe tartozó (DKÜ, NKOH, KEF) közbeszerzési eljárások vonatkozó jogszabályokban és belső szabályzatokban foglaltak szerinti, teljes körű előkészítése, lefolytatása, közbeszerzési dokumentáció elkészítése
  • előkészítő, értékelő bizottságok munkájának koordinálása
  • közbeszerzési törvényben és más kapcsolódó jogszabályokban előírt rendszeres és eseti közzétételi, tájékoztatási feladatok és dokumentálási kötelezettségek ellátása
  • az eljárások bonyolításával összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása, iratanyagok előkészítése
  • közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó jogszabályokban előírt ellenőrzések, vizsgálatok, engedélyeztetések lefolytatása
  • részvétel külső tanácsadó által lefolytatásra kerülő közbeszerzési eljárások előkészítésében, koordinálásban
  • közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó tervek, statisztikák, adatszolgáltatások összeállítása, közbeszerzési tevékenységgel összefüggő egyes adminisztratív tevékenységek ellátása (riportok, statisztikák, nyilvántartások vezetése)
  • kapcsolattartás a társosztályokkal, szakterületekkel, központosított beszerző szervekkel
  • felsőfokú végzettség
  • legalább 3 év közbeszerzési eljárások lefolytatásában szerzett szakmai tapasztalat ajánlatkérői oldalon
  • Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR), központosított közbeszerzési rendszerek, portálok (DKÜ, IDPR, KEF, NKOH) felhasználói szintű használata
  • a hatályos és kapcsolódó jogszabályok alapos ismerete
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • pontosság és igényesség, önálló munkavégzés
  • együttműködő hozzáállás
  • informatikai, távközlési beszerzésekben szerzett tapasztalat
  • projektmenedzsment szemlélet
  • angol nyelvtudás 
  • Hosszú távon tagja lehetsz egy értékteremtő munkát végző szakmai közösségnek
  • Egy állami tulajdonú cég stabilitását kapod a versenypiacon megszokott szervezeti kultúrával ötvözve
  • Béren felüli juttatásokkal is tervezhetsz
  • Családbarát munkahelyet, rugalmas munkavégzéssel és otthoni munkavégzési lehetőséggel.
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Álláshirdetés jelentése