Állás részletei
-
Cég neve
Pro-M Zrt.
-
Munkavégzés helye
1107 Budapest, Száva utca 3. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Egészségpénztár
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Nyugdíjpénztár
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (2 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Felsőoktatási szakképzés
Állás leírása
Céginformáció
Munkánkkal a civil életben közvetlenül nem találkozhatsz, de a Pro-M Zrt. a társadalom több területén is jelen van. Társaságunk a kizárólagos kormányzati célú hírközlési szolgáltató. A mentős, rendőr, tűzoltó, katasztrófavédelmi szakemberek munkájához olyan magas rendelkezésre állású, zárt mobilkommunikációs rendszerre van szükség, mely extrém körülmények között is megbízhatóan működik. Ez az Egységes Digitális Rádiótávközlő Rendszer (EDR), amely gyorsabbá, hatékonyabbá és biztonságosabbá teszi a vészhelyzeti kommunikációt. A köznevelés és a szakképzés valamennyi feladatellátási helye számára a digitális oktatáshoz szükséges sávszélességű szupergyors internetelérés és az épületen belüli WiFi-hálózat biztosítása szintén a Pro-M Zrt. feladata, sőt a legtöbb állami- és közigazgatási szervezet számára is mi garantáljuk a Biztos kapcsolatot. A felsőoktatási intézményeknek, a közgyűjteményeknek és kutatóintézményeknek is sok szolgáltatást nyújtunk.
MIT TEHETSZ TE HOZZÁ A SIKEREINKHEZ?
- közbeszerzési eljárások és a központosított közbeszerzés körébe tartozó (DKÜ, NKOH, KEF) közbeszerzési eljárások vonatkozó jogszabályokban és belső szabályzatokban foglaltak szerinti, teljes körű előkészítése, lefolytatása, közbeszerzési dokumentáció elkészítése
- előkészítő, értékelő bizottságok munkájának koordinálása
- közbeszerzési törvényben és más kapcsolódó jogszabályokban előírt rendszeres és eseti közzétételi, tájékoztatási feladatok és dokumentálási kötelezettségek ellátása
- az eljárások bonyolításával összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása, iratanyagok előkészítése
- közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó jogszabályokban előírt ellenőrzések, vizsgálatok, engedélyeztetések lefolytatása
- részvétel külső tanácsadó által lefolytatásra kerülő közbeszerzési eljárások előkészítésében, koordinálásban
- közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó tervek, statisztikák, adatszolgáltatások összeállítása, közbeszerzési tevékenységgel összefüggő egyes adminisztratív tevékenységek ellátása (riportok, statisztikák, nyilvántartások vezetése)
- kapcsolattartás a társosztályokkal, szakterületekkel, központosított beszerző szervekkel
MI TESZ KÜLÖNLEGESSÉ TÉGED A SZÁMUNKRA?
- felsőfokú végzettség
- legalább 3 év közbeszerzési eljárások lefolytatásában szerzett szakmai tapasztalat ajánlatkérői oldalon
- Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR), központosított közbeszerzési rendszerek, portálok (DKÜ, IDPR, KEF, NKOH) felhasználói szintű használata
- a hatályos és kapcsolódó jogszabályok alapos ismerete
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- pontosság és igényesség, önálló munkavégzés
- együttműködő hozzáállás
MI JELENT ELŐNYT SZÁMODRA?
- informatikai, távközlési beszerzésekben szerzett tapasztalat
- projektmenedzsment szemlélet
- angol nyelvtudás
MIT NYÚJTUNK MINDEZEKÉRT?
- Hosszú távon tagja lehetsz egy értékteremtő munkát végző szakmai közösségnek
- Egy állami tulajdonú cég stabilitását kapod a versenypiacon megszokott szervezeti kultúrával ötvözve
- Béren felüli juttatásokkal is tervezhetsz
- Családbarát munkahelyet, rugalmas munkavégzéssel és otthoni munkavégzési lehetőséggel.
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
- Masszázs
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
