Magyar Államkincstár logó

Közbeszerzési referens

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Államkincstár

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Hold utca 4.
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Közbeszerzési ügyintézőként feladata a Magyar Államkincstár közbeszerzési eljárásainak előkészítése, lebonyolítása (szükség esetén FAKSz igénybevételével), dokumentálása, a bírálóbizottsági munka, adott esetben a külső szakértők, szaktanácsadók munkájának koordinálása, beleértve a központosított közbeszerzési eljárásokat is. Feladatellátása során gondoskodik a közbeszerzési törvény, a kapcsolódó jogszabályok és a Magyar Államkincstár vonatkozó belső szabályozásai előírásainak betartásáról. Közbeszerzési ügyintézőként biztosítja a bírálóbizottságban a közbeszerzési szakértelmet, ellátja a bírálóbizottság elnöki/helyettesi feladatait, ennek során:

  • Meghatározza a közbeszerzési eljárás rendjét és fajtáját. Előkészíti a közbeszerzési eljárás megindítását.
  • Elnökként összehangolja a közbeszerzési feladatokat, koordinálja és irányítja a bírálóbizottság és adott esetben a külső lebonyolító munkáját.
  • A tárgyi eljárásra vonatkozó határidők figyelembe vételével ütemtervet készít a bírálóbizottsági tagok számára a tervezett határidők betartása érdekében.
  • Elnökként összehívja a bírálóbizottság üléseit, gondoskodik a jegyzőkönyvek elkészítéséről.
  • Előkészíti és kezdeményezi az előzetes és utólagos engedélyek megkérését az adott közbeszerzési eljárás lebonyolításának teljes szakaszában.
  • Az egyes szakterületek közreműködésével elkészíti a Kbt. és a Kincstár Közbeszerzési és Beszerzési Szabályzatában meghatározott, az eljárás előkészítéséhez és lebonyolításához szükséges iratokat és dokumentumokat.
  • Figyelemmel kíséri és biztosítja az adott eljárás lefolyatásában részt vevő bírálóbizottság tagjai által a Kbt.-ben és az ahhoz kapcsolódó jogszabályokban rögzített rendelkezések betartását.
  • Eleget tesz a közbeszerzési eljárások nyilvánosságának a Kbt.-ben és a kapcsolódó jogszabályokban előírt közzétételi kötelezettség teljesítésének alapján.
  • Eljárásaival kapcsolatban gondoskodik az éves összesített közbeszerzési terv elkészítésének, adott esetben annak módosításának ügyintézéséről.
  • Közreműködik az eljárás lefolytatása alatt és azt követően az esetleges jogorvoslati eljárásokban.
  • Teljes körűen ellátja az eljárás dokumentációs és adminisztrációs feladatait.
  • Az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer, a Közbeszerzési Hatóság, a központi beszerző szervezetek portáljainak és az EPTK (EMIR) rendszernek a használata, a Kincstár közbeszerzései tekintetében.

 

Közbeszerzési ügyintézőként feladata a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó szerződéstervezetek és szerződésmódosítás-tervezetek elkészítése, együttműködésben a közbeszerzési eljárásokat lebonyolítását végző munkatársakkal, illetve az adott szakterület kijelölt munkatársaival. Tipikus feladatai ennek során:

  • Előterjesztések készítése.
  • Engedélyeztetéssel kapcsolatos ügyintézés.
  • A szerződéskötésről, szerződés módosításáról szóló tájékoztató elkészítése.
  • Ennek során az elektronikus közbeszerzési felületek használata
  • Beszerzésekkel/közbeszerzésekkel kapcsolatos állásfoglalások készítése.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy műszaki képzési területen szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség teljesítése.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele hozzájárulás nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához.
  • Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

 

Elvárt kompetenciák

  • Közbeszerzési eljárások lebonyolításában szerzett legalább két év szakmai gyakorlat.

Előnyt jelent

  • FAKSZ vagy ÁKSZ jogosultság.
  • Jogász végzettség.
  • Közbeszerzési referensi végzettség.
  • Informatikai területen szerzett közbeszerzési gyakorlati tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Cafeteria.
  • Munkába járás támogatása.
  • Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
  • Képzés/továbbképzési lehetőség.
  • Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
  • Sportolási lehetőségek.
  • Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.

Munkahelyi extrák

  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat.  A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.

Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Közbeszerzési referens kollégánk!

 

Szervezeti egység: Közbeszerzési és Beszerzési Főosztály

Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Hold u. 4.

Szerződés típusa: határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony.

Napi munkaidő: teljes munkaidőben.

Próbaidő: 6 hónap

Jelentkezés módja

Jelentkezéshez kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet illetményigény megjelölésével.
  • Kizárólag az álláshely betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

 

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.


A pályázatokat 2025. december 18-ig a "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük feltüntetni a feladatkör megnevezését: „Közbeszerzési referens”.

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2026. január 5. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.


Álláshirdetés jelentése