Pro-M Zrt. logo

Koordinációs menedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    Pro-M Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Pro-M Zrt.

A munkánkkal a civil életben közvetlenül nem találkozhatsz. Hogy mégis honnan ismerhetsz minket? Vészhelyzetben a mentős, rendőr, tűzoltó, katasztrófavédelmi szakembereknek szükségük van egy magas rendelkezésre állású mobilkommunikációs rendszerre, mely extrém körülmények között is megbízhatóan működik.

 

A mi küldetésünk, hogy ezt biztosítsuk a számukra. Így őrködünk mindannyiunk biztonsága felett.

 

Várunk téged is a kormányzati célú mobilkommunikáció szakértői közé

Koordinációs menedzser

munkakörbe.

MIT TEHETSZ TE HOZZÁ A SIKEREINKHEZ?

  • Részvétel a belső szabályzatok összeállításában, felülvizsgálatában, aktualizálásában, továbbá a biztonsággal összefüggő előírások kidolgozásában.
  • Aktív részvétel a munkafolyamatok, eljárások kidolgozásában, azok előírásoknak megfelelő működtetésében és koordinációjában.
  • A Társaság működésével összefüggő feladatok nyomon követéséhez kapcsolódó koordinációs- és monitoring feladatok ellátása.
  • Részvétel jelentések, elemzések, összegzések elkészítésében.
  • Emlékeztetők, tárgyalási összefoglalók, jegyzőkönyvek készítése.
  • Részvétel a tulajdonos által létrehozott bizottságokban, munkacsoportokban, projektszervezetkben.
  • Részvétel a társasági szintű projektek munkájában, külön kijelölés alapján projekt feladatok ellátása és a Társaság érdekeinek képviselete.
  • Közreműködés a Társaságot érintő adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítésében.
  • Az iratkezelő rendszer rendszertulajdonosi feladatainak ellátása.
  • A 161/2010. (V. 6.) Korm. rendelet által előírt Rendszerbiztonsági Felügyelő feladatkör ellátása.

MI TESZ KÜLÖNLEGESSÉ TÉGED A SZÁMUNKRA?

  • Felsőfokú végzettséget szereztél;
  • Jó kommunikációs készséggel rendelkezel írásban és szóban;
  • A billentyűzetet biztosan és gyorsan tudod használni;
  • Jól tudsz csapatmunkában dolgozni;
  • Pontos és precíz a munkavégzésed, jól tudsz priorizálni;
  • Felelős döntési képesség, integrált rendszerszemlélet jellemez;
  • Ha nem ijedsz meg a terhelhetőségtől és a párhuzamosan végzendő feladatoktól.

MI JELENT ELŐNYT SZÁMODRA?

  • Felhasználói szintű PC kezelés, MS Office programok készségszintű ismerete;
  • Angol nyelv legalább társalgási szintű ismerete;
  • Biztos gépírási, esetleg gyorsítási rutinnal rendelkezel;
  • Rendszerbiztonsági Felügyelő feladatkörben szerzett tapasztalat.
  • A minősített adat kezelésének rendjéről szóló 90/2010. (III. 26.) Korm. rendelet 7. § (1) bekezdésében meghatározott titkos ügykezelői vizsga

MIT NYÚJTUNK MINDEZEKÉRT?

  • tagja lehetsz egy értékteremtő munkát végző szakmai közösségnek
  • egy állami tulajdonú cég stabilitását kapod a versenypiacon megszokott szervezeti kultúrával ötvözve
  • egyedülálló ligetes- parkos munkakörnyezetben dolgozhatsz Budapest X. kerületében
  • béren felüli juttatásokkal is tervezhetsz
  • családbarát munkahelyet, jellemzően rugalmas munkavégzéssel, a munkaidő egy részében akár otthoni munkavégzési lehetőséggelszében akár otthoni munkavégzési lehetőséggel

ALKALMAZÁS FELTÉTELE:

  • belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.

Álláshirdetés jelentése