Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Államkincstár
-
Munkavégzés helye
1054 Budapest, Hold utca 4. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Beiskolázási támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- A szakterületek és területi szervek bevonásával kialakítja és működteti a Kincstár integrált kockázatkezelési rendszerét.
- Kialakítja a Kincstár kockázatkezelési szabályzatát és módszertanát.
- Kockázatokról nyilvántartást vezet, elemzéseket készít.
- Részt vesz a Kincstár folyamataival, tevékenységével kapcsolatos kockázatkezelői ajánlások, javaslatok kialakításában.
- Szakterületek bevonásával kialakítja és működteti a Kincstár üzletmenet-folytonosság irányítási rendszerét.
Elvárások
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen közgazdasági, gazdaságtudományi és/vagy jogi képzési területen szerzett szakképzettség vagy egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség.
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
- Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
Előnyt jelent
- 3–5 év tapasztalat működési kockázatkezelés / compliance / belső ellenőrzés / stratégiai tervezés területén.
- Rendszerszemlélet, stratégiai gondolkodás, folyamatmenedzsment ismeretek.
- Kiváló elemzőkészség és kommunikációs készségek.
- Integrált kockázatmenedzsment, vagy Enterprise Risk Management bevezetésében, működtetésében való tapasztalat.
- Adatbázis kezelő, vagy adatvizualizációs eszközök ismerete.
- ISO 31000, ISO 27001, BCP ismeretek.
Amit kínálunk
- Stratégiai szerepkör, amely közvetlen hatással van a Kincstár biztonságos és fenntartható működésére.
- Támogató, inspiráló csapat tagja lehet, ahol számít a véleménye és valódi értéket teremthet.
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, mentorálással, izgalmas szakmai kihívásokkal.
- Cafeteria.
- Munkába járás támogatása.
- Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
- Képzés/továbbképzési lehetőség.
- Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
- Sportolási lehetőségek.
- Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Sportolási lehetőség
Céginformáció
A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat. A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.
Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Kockázatmenedzser kollégánk!
Szervezeti egység: Folyamat- és Kockázatmenedzsment Főosztály
Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold utca 4.
Szerződés típusa: határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony.
Napi munkaidő: teljes munkaidőben.
Próbaidő: 6 hónap.
Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Kockázatmenedzser kollégánk!
Szervezeti egység: Folyamat- és Kockázatmenedzsment Főosztály
Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold utca 4.
Szerződés típusa: határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony.
Napi munkaidő: teljes munkaidőben.
Próbaidő: 6 hónap.
Jelentkezés módja
A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.
A pályázatokat 2025. december 8-ig elektronikusan a "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük megküldeni. Az üzenet tárgyában kérjük a feladatkör pontos megnevezését: „Kockázatmenedzser”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. december 22. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
- Részletes szakmai önéletrajzot.
- Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
- Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.
A pályázatokat 2025. december 8-ig elektronikusan a "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük megküldeni. Az üzenet tárgyában kérjük a feladatkör pontos megnevezését: „Kockázatmenedzser”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. december 22. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
