Magyar Államkincstár logó

Kockázatmenedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Államkincstár

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Hold utca 4.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A szakterületek és területi szervek bevonásával kialakítja és működteti a Kincstár integrált kockázatkezelési rendszerét.
  • Kialakítja a Kincstár kockázatkezelési szabályzatát és módszertanát.
  • Kockázatokról nyilvántartást vezet, elemzéseket készít.
  • Részt vesz a Kincstár folyamataival, tevékenységével kapcsolatos kockázatkezelői ajánlások, javaslatok kialakításában.
  • Szakterületek bevonásával kialakítja és működteti a Kincstár üzletmenet-folytonosság irányítási rendszerét.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen közgazdasági, gazdaságtudományi és/vagy jogi képzési területen szerzett szakképzettség vagy egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség.
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office).
  • Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

Előnyt jelent

  • 3–5 év tapasztalat működési kockázatkezelés / compliance / belső ellenőrzés / stratégiai tervezés területén.
  • Rendszerszemlélet, stratégiai gondolkodás, folyamatmenedzsment ismeretek.
  • Kiváló elemzőkészség és kommunikációs készségek.
  • Integrált kockázatmenedzsment, vagy Enterprise Risk Management bevezetésében, működtetésében való tapasztalat.
  • Adatbázis kezelő, vagy adatvizualizációs eszközök ismerete.
  • ISO 31000, ISO 27001, BCP ismeretek.

Amit kínálunk

  • Stratégiai szerepkör, amely közvetlen hatással van a Kincstár biztonságos és fenntartható működésére.
  • Támogató, inspiráló csapat tagja lehet, ahol számít a véleménye és valódi értéket teremthet.
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, mentorálással, izgalmas szakmai kihívásokkal.
  • Cafeteria.
  • Munkába járás támogatása.
  • Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
  • Képzés/továbbképzési lehetőség.
  • Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
  • Sportolási lehetőségek.
  • Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat. A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.
Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új Kockázatmenedzser kollégánk!
Szervezeti egység: Folyamat- és Kockázatmenedzsment Főosztály
Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold utca 4.
Szerződés típusa: határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony.
Napi munkaidő: teljes munkaidőben.
Próbaidő: 6 hónap.

Jelentkezés módja

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni
  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Illetményigénnyel megjelölt motivációs levelet.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
 

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.
A pályázatokat 2025. december 8-ig elektronikusan a "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük megküldeni. Az üzenet tárgyában kérjük a feladatkör pontos megnevezését: „Kockázatmenedzser”.
A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. december 22. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

Álláshirdetés jelentése