Work Force Kft. logó

Kirendeltségvezető (Veszprém)

Állás részletei

  • Cég neve

    Work Force Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Magyarország,Veszprém,Veszprém
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Kik vagyunk?

A Work Force egy dinamikus növekedési pályán lévő komplex HR szolgáltató, amely több évtizede meghatározó szereplője az iparágnak.

Mi a Work Force-nál hiszünk a munkatársaink együttműködésére épülő valóban hatékony munkavégzésben, és együtt formáljuk a jövőt.

Jól érzed magad aktív környezetben, ahol egy igazi támogató csapat és kellemes, modern irodai légkör vesz körül?

Csatlakozz Kirendeltségvezető pozícióban veszprémi csapatunkhoz, ahol új, izgalmas projektek várnak Rád!

Te leszel a kirendeltség vezetője, aki támogatja a csapatot a mindennapi munkában, segíti a célok elérését, és gondoskodik róla, hogy mindenki motiváltan és hatékonyan dolgozhasson a kirendeltség sikereiért.

Főbb feladataid:

  • Új potenciális partnerek felkutatása, új kapcsolatok kiépítése.
  • Cég teljes szolgáltatás portfóliójának képviselete és az értékesítési célok elérése.
  • Éves üzleti és költségtervek összeállítása, felelősségvállalás azok betartásáért.
  • Erőforrások hatékony felhasználása és új ötletek alkalmazása.
  • Kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel.
  • Tárgyalásokon való részvétel, ajánlatok, pályázatok és szerződések kezelése.
  • Piackutatás, stratégia felülvizsgálata és üzleti tervek előkészítése.
  • Munkatársak kiválasztása, irányítása, képzése és fejlesztése.
  • Jelentések, adatszolgáltatások készítése a vezetőség számára.
  • Egyéb projekt jellegű feladatok ellátása.

  • Laptopot és mobiltelefont a munkavégzéshez.
  • Születésnapi szabadságot - mert hiszünk abban, hogy ez a nap a Tiéd!
  • Áthelyezett szombati munkanapokra kereteden felül szabadnapot biztosítunk.
  • Hibrid munkavégzési lehetőséget.
  • Szakmai és soft skill tréning lehetőségek.
  • Digitalizált megoldásokat, melyek megkönnyítik a munkádat.
  • All You Can Move partnerek vagyunk ‍️ - kedvezményes edzési lehetőségek ott, ahol csak szeretnéd!
  • Belépő csomagot, hogy minden rendelkezésre álljon a hatékony beilleszkedésedhez.
  • Cafeteria juttatást.
  • Céges autót - a munkavégzéshez szükséges mobilitásról gondoskodunk!
  • Nálunk valóban számít a véleményed - nyitottak vagyunk az ötleteidre és az innovációra, hiszen ez a vállalati kultúránk része. 
  • Felsőfokú végzettség.
  • HR szolgáltatás értékesítésében, szervezésében és szakmai vezetésben szerzett legalább 3-5 éves tapasztalat, vezetési tapasztalat.
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás előny.
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat.
  • Értékesítői attitűd.
  • Problémákat felismerő, kezdeményező, határozott és együttműködő személyiség.
  • Proaktivitás, jó kommunikációs készség.
  • Jó kommunikációs és analitikai készség.
  • Rendszerszemlélet, önállóság.

Amennyiben Te is egy olyan cégnél képzeled el a jövőd, ahol megbecsülnek és szakmailag fejlődhetsz, ne habozz és jelentkezz még MA!


Munkavégzés helye: Veszprém


Álláshirdetés jelentése