Állás részletei
-
Cég neve
Kerda Kft
-
Munkavégzés helye
1213 Budapest -
Fizetés
Nettó 350e - 380e Ft havi bér -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Headset
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- A meglévő ügyfélkör ápolása és annak magas szintű kiszolgálása,
- Részvétel a meglévő ügyfélkörnek szánt ajánlatok aktualizálásában, rendelések kezelésében, személyes kapcsolattartásában
- Új termékek kiajánlása, és listázások előkészítése, kalkulációk készítése
- Folyamatos egyeztetés/együttműködés a termeléssel
- Készletfigyelés, előrejelzés
- A meglévő ügyfélkörrel kapcsolatos adminisztratív feladatok, rendelések rögzítése, nyomonkövetése
- Beszállítókkal való kapcsolattartás, beszerzési feladatok koordinálása
- Ár és kondíciós tárgyalások lefolytatása
- Új beszállítók és termékek felkutatása, piacfelmérés
- Forgalmi statisztikai adatok, kimutatások, táblázatok készítése
Elvárások
- Középfokú végzettség
- FMCG terület szerzet tapasztalat, Minimum 3 éves kereskedelemi területen, ügyfélkezeléssel eltöltött idő;
- Rugalmas, problémamegoldó személyiség; Excel táblázat ismerete, használata
- Önállóság
Előnyt jelent
- Egészséges termékekkel kapcsolatos ismeret
- Élelmiszeripari tapasztalat
- Angol nyelvismeret
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés,
- Változatos, kihívásokkal teli munka
- Fejlődési lehetőség egy dinamikusan növekvő gyártó és kereskedelmi magyar vállalkozásban
- Családias környezet, rugalmasság
Munkahelyi extrák
- Parkoló
Céginformáció
21. kerületben, Csepelen működő, stabil háttérrel rendelkező, folyamatosan fejlődő élelmiszer gyártó és kereskedő cég vagyunk.
Jelentkezés módja
Életrajzát fizetési igény megjelölésével várjuk!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
