Állás részletei
-
Cég neve
K&H Bank Zrt.
-
Munkavégzés helye
5000 Szolnok, Kossuth Lajos utca 18. -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Te & k&h
Feladatok, amik Rád várnak:
- a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása
- aktív és passzív termékekkel kapcsolatos szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása
- ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása
- ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció
- operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében
- egyéb adminisztratív feladatok ellátása
- folyamatos együttműködés az asszisztensi és kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása
amire szükséged lesz a sikerhez
- gazdasági/pénzügyi végzettség
- pénzügyi ismeretek, banki tapasztalat
- várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál
- pályakezdők jelentkezését is várjuk!
előny
angol nyelvtudás
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
- fejlődj szakmailag
- közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
- képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
- belső karrierutakkal támogatunk
- modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
- nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére
munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Sportolási lehetőség
- Játéksarok
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
