K&H Bank Zrt. logó

kapcsolattartó asszisztens/ kkv szegmens

Állás részletei

  • Cég neve

    K&H Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Feladatok:
  • a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,
  • szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,
  • ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,
  • ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció,
  • operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása,
  • folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal,
  • helyettesítési feladatok ellátása.
  • gazdasági/pénzügyi végzettség,
  • pénzügyi ismeretek, banki tapasztalat,
  • várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál.
  • angol nyelvtudás.

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag

  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád

  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod

  • belső karrierutakkal támogatunk

  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád

  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Játéksarok

Álláshirdetés jelentése