E.ON Digital Technology Hungary Kft. logó

IT Service Delivery Manager (Network) - Budapest/ Győr/ Pécs

Állás részletei

  • Cég neve

    E.ON Digital Technology Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Pest megye
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárt technológiák

    • NETWORK ITIL ENTERPRISE ARCHITECT SECURITY
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
E.ON Digital Technology Hungary Kft. | Határozatlan idejű | Teljes munkaidős 
A Digital Workplace és Foundation szervezet célja, hogy az alap infrastrukturális szolgáltatásokat (laptop, nyomtató, irodai hálózat, telefónia, strukturális kábelezés, perifériák, VIP support, liszenszek, infra kommunikáció stb.) biztosítsa az E.ON Hungária cégcsoport összes dolgozója számára hatékony és elvárt módon.
 
Feladatok
  • A felelősségi körébe tartozó lokális és/vagy globális IT szolgáltatások teljeskörű menedzsmentje, a beszállító partnerek teljesítményének nyomon követése (SLA, KPI), határidők betartása és betartatása, a kapcsolódó szolgáltatói és beszállítói szerződések menedzsmentje
  • A szolgáltatásokhoz kapcsolódó ITIL folyamatok bevezetésének felügyelete, folyamatos támogatása, fejlesztése és az érintett üzemeltetési területekkel és beszállítókkal történő betartatása, a helyi folyamatgazdákkal történő szoros együttműködés
  • A magas szintű ügyfél igények kezelése: üzleti igények megfogalmazása, IT nyelvre fordítása, megrendelések feladásának és megvalósításának koordinálása a lokális/globális szolgáltatókkal és központi/lokális felelősökkel (pl.: lokál/globál Product, Service Ownerekkel és Enterprise Architect-ekkel), folyamatos kapcsolattartás az üzleti igénylővel
  • Kapcsolódó területekkel történő kapcsolattartás és együttműködés (központi/lokális Product ésService Ownerek, központi/lokális Enterprise AHT-ekkel, IT security, PMO, IT globális/lokális folyamatmenedzserek stb.)
  • Ügyféligények, eszkalációk, ügyféltámogatás magas szintű kezelése, ügyfélkommunikáció az üzleti kulcsfelhasználók és képviselőkkel
  • A felelősségi körébe tartozó szolgáltatások folyamatos fejlesztésére történő javaslattétel, a kapcsolódó lokális/globális projectekben való aktív részvétel
  • A különböző audit megfelelőségek biztosítása 
  • A lokális és globális IT projectekben történő aktív részvétel és a projectek nyomon követése, a projectben a ’szolgáltatás gazda’ szerepkör biztosítása, a lokális üzleti érdekek képviselete 
  • A szolgáltatásokhoz kapcsolódó problémák azonosítása, megoldási tervek kidolgozása az érintett felelősök és területek bevonásával
  • A kapcsolódó szolgáltatások költség tervezésében való aktív részvétel és támogatás, a költségek folyamatos nyomon követése, költséghatékonyságra vonatkozó javaslatok kidolgozása és az implementálásának támogatása
  • Az érintett szolgáltatások operatív kockázatainak azonosítása, nyomon követése, hatásainak csökkentésének ill. megszüntetésének menedzselése
  • Annak biztosítása, hogy az adott szolgáltatás az IT központi irányelvek és elvárások (mint például audit, security, stratégia, pénzügy, folyamat menedzsment, licenc, dokumentáció) mentén kerüljön bevezetésre, működtetésre, változtatásra és kivezetésre

  • Elvárások
  • Informatikai, műszaki vagy gazdasági szakirányú képzettség
  • ITILv3 / ITILv4 Foundation / általános ismeretek
  • Általános IT infrastruktúra ismeretek
  • IT szektor és a kapcsolódó IT folyamatok kiváló ismerete
  • Tapasztalat IT vagy üzleti adminsztráció terén, alapos ismeretekkel a vonatkozó területen
  • Nagyvállalati környezetben IT szolgáltatások üzemeltetésében, támogatásában szerzett gyakorlat
  • Utazási hajlandóság (esetenként belföld, ritkán külföldi)
  • Angol tárgyalási szintű nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány

  • Amit kínálunk

  • Éves bónusz - elérhető az éves alapbér 10%-a

  • Br. 489.500 Ft-os éves cafeteria keret

  • Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás

  • Magánorvosi ellátás

  • Csoportos élet- és balesetbiztosítás

  • Korlátlan belföldi mobiltelefonhasználat

  • Kedvezményes üdülési lehetőség

  •  
    Munkavégzés helye: 1117 Budapest, Hengermalom u. 18.; Győr, Kandó Kálmán út 11-13.; Pécs, Malomvölgyi út. 2.
    Pozíció azonosító: 241328   
    Kapcsolat
    El tudod képzelni magad a fenti pozícióban? Várjuk pályázatodat, alakítsuk együtt a jövő energiavilágát! Látogass el karrieroldalunkra is, ahol hasznos információkat találsz a kiválasztási folyamatunkkal kapcsolatban.
    Együtt alakítjuk a jövő energiavilágát!
    Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
    A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.
    • Kerékpártároló
    • Ingyen kávé, üdítő

    Álláshirdetés jelentése