Állás részletei
-
Cég neve
PannonDiák Iskolaszövetkezet
-
Munkavégzés helye
1133 Budapest
-
Munka típusa
- Diákmunka
- Home office
- Általános munkarend
-
Tech stack
- ACCESS NETWORK WINDOWS MICROSOFT OFFICE
-
Módszertan és szoftverek
- Microsoft office
-
Elvárások
- Angol középfok
- Nem kell tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Responsibilities
- Drive the assigned Project activities
- Support technical staff
- Provide administration of Access, Request, Knowledge, Incident, Change and Budget Management
- Document mandatory information for tickets in ticketing tool
- Monitor open tickets and resolve them within prescribed Service Level Agreements
- Follow the monthly shift schedule and arrive before shift start
- Regular usage and update of the Knowledge Base articles
- Perform as per KPI, SLA, Quality and Objective requirements
- Identify of any areas of improvement
- Shadow daily work of technical experts
Requirements
- Customer friendly English communication skills (written and oral)
- Enrolled in university
- Basic understanding the technical aspects of a laptop, network, Windows operating systems, Microsoft Office
- Successful delivery against commitments and deadlines
- Promotes and supports standardization and continuous improvement
- Proactive approach and strong process adherence
What we offer
- Gross 2300 HUF/hour
- Home office
How to apply
A Jelentkezem gombra kattintva kérlek küldd el az elérhetőségeidet, és csatold a fényképes önéletrajzod a megadott email címre! Kérlek csak akkor jelentkezz, ha nappali tagozatos diák vagy! :)
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése