Biggeorge Property Nyrt. logó

IT Helpdesk operátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Biggeorge Property Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárt technológiák

    • OPERÁCIÓS RENDSZEREK WINDOWS MS OFFICE WORD HARDWARE DNS DHCP POWERSHELL. ACCESS CISCO MIKROTIK LINUX EXCEL OUTLOOK
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
A Biggeorge Holding tagjaként működő IT üzemeltető társaság keres a cégcsoport informatikai üzemeltetésében és IT eszközök beszerzésében résztvevő tapasztalt Helpdeskes kollégát budapesti központjába. IT HELPDESK OPERÁTOR MI LESZ A FELADATOD, HA CSATLAKOZOL A HOZZÁNK * Az első vonalbeli támogatás biztosítása a cégcsoport és a rendszerek felhasználói számára. * Válaszadás a szoftver- vagy hardverüzemeltetéssel kapcsolatos felhasználói kérdésekre a problémák megoldása érdekében. * A rád bízott rendszerek folyamatos felügyelete és ellenőrzése a megfelelő működés biztosítása és a hibák kiszűrése érdekében. * Hardver, szoftver vagy perifériaberendezések telepítése és ezek kisebb hibáinak javítása. * A távközlési és/vagy számítógépes rendszerek napi teljesítményének, terhelési adatainak felügyelete. * A munkahelyi eszközök üzembe helyezése, a kábelek bekötése, valamint az operációs rendszerek és szükséges szoftverek telepítése és biztosítása. A szerverekről való biztonsági másolat készítésének kezelése. * A cégcsoport IT eszközeinek beszerzéséhez szükséges ajánlatok bekérése, tendereztetés, az eszközök megrendelése, készletezése, kiadása. JELENTKEZZ HOZZÁNK, HA RENDELKEZEL A KÖVETKEZŐKKEL * Windows 10 /11 adminisztrátori szintű ismeret (telepítés, üzemeltetés, hibajavítás). * MS Office ismerete (Word, Excel, Outlook). * Hardware ismeretek. * Hálózati alapismeretek. * Windows szerver alapismeretek (AD, DNS, DHCP, NPS). * Minimum 2-3 éves IT üzemeltetési munkakörben szerzett tapasztalat. * Beszerzési tapasztalat, érdeklődés. ELŐNYKÉNT ÉRTÉKELJÜK, HA VAN MÁR TAPASZTALATOD EZEKBEN * O365 admin (levelezés, SharePoint, Teams stb.). * MS Exchange, GPO, PowerShell. * Tűzfal, router, access point, switch (Cisco, FortiGate, MikroTik, Juniper, Ubiquiti, Dell, Aruba, Zyxel). * Vállalati szintű nyomtatók. * Vezeték nélküli hálózatok. * Linux szerverek. * NAS-ok (Synology, Qnap).
  • Megbízhatóan fejlődő, innovatív cégcsoportként, stabil vállalati hátteret.
  • Határozatlan idejű szerződést, hosszútávú együttműködést, ahol hiszünk benned!
  • A mindennapi munkában közvetlenséget, emberséget, gyors vezetői döntéseket.
  • Alapbéren felül további bónusz lehetőséggel ismerjük el a munkádat.
  • Családias hangulatú, összetartó csapattal várunk – melyet közös programokkal erősítünk.
  • Heti home office lehetőséget
  • Az alap- és életkor alapján járó szabadságon túl extra napokat is biztosítunk kollégáink számára.
  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Álláshirdetés jelentése