Mod Zrt. logo

IT helpdesk munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Mod Zrt.

  • Munkavégzés helye

    9024 Győr, Szent Imre út 88.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben 
  •  IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel 
  • Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő megoldási szintre 
  • Információkérések megválaszolása 
  • A magasabb szintű támogatást biztosító szervezetektől megoldási eljárások fogadása és ezek alkalmazása 
  • Hibajegyek követése, ellenőrzése 

Elvárások

  • Informatikai technológiai alapismeretek 
  • Precíz adminisztráció 
  • Csapatban és önállóan történő munkavégzés 
  • Kiváló problémamegoldó képesség 
  • Proaktív és ügyfélközpontú gondolkodásmód 
  • Jó kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • Informatikai támogatói vagy Helpdesk tapasztalat 
  • Alapszintű német vagy angol nyelvtudás 

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési lehetőség:
    Informatikai rendszereket üzemeltetünk, számos kollégánk jutott el magasabb szakmai szintre úgy, hogy végigjárta nálunk az üzmeletetői létrát. De ez nem kényszer, ha az első szinten érzed jól magad, mi annak is örülni fogunk!
  • Részben otthonról végezhető munka:
    Partnereink 99%-át elréjük távolról is, így nem kell feltétlen a helyszínre sietnünk megoldani a hibákat. Helpdesk munkatársaink nagyjából ugyanebben az arányban távolról végzik a munkájukat, nincs kitűzött, kötelezően irodában töltendő idő, de azért jó néha találkozni a munkatársakkal.
  • Változatos feladatok:
    Szolgáltatásaink és partnereink jellegéből fakadóan nincs két egyforma munkanap, minden nap új, változó kihívásokat rejt magában.
  • Kiváló szakmai háttér:
    Tapasztalt üzemeltető kollégáink már nagyon sok mindent láttak és hallottak az elmúlt évek során. Tudásuk rendelkezésre áll, folyamatok garantálják, hogy ha munkáddal megakadsz, kapj támogatást.
  • Versenyképes jövedelem

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező

Céginformáció

Helpdesk munkatársaink képzik az erős kapcsot partnereink és a szakembereink között. Mindemellett nem csak a hibabejelentést rögzítik, hanem elsőszíntű megoldásokat is nyújtanak ügyfeleink számára. 

Ha téged is vonz az informatika világa esetleg van már egy alaptudásod, amit bővíteni szeretnél jelentkezz hozzánk!  Olyan kolléga jelentkezését várjuk, aki informatikai és kommunikációs szaktudását szeretnék élesben fejleszteni, melyhez minden szakmai támogatást biztosítunk.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!


Álláshirdetés jelentése