B + N Referencia Zrt. logo

IT Helpdesk munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    B + N Referencia Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

B + N Referencia Zrt.

IT Helpdesk munkatárs

A magyar tulajdonú B+N Referencia Zrt. több mint harmincéves fennállása alatt Magyarország egyik meghatározó létesítményüzemeltető cégévé nőtte ki magát, árbevétel és a létszám tekintetében jelenleg a legnagyobb facility menedzsment és takarítócég Magyarországon.

Hiszünk abban, hogy mindenkinek joga van az egészséges és élhető környezethez, mind otthon, mind a munkahelyeken is. Hivatásunk mindent megtenni ennek elérése és fenntarthatósága érdekében.

Főbb feladatok, munkák

  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére;
  • Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása;
  • Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban;
  • Rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások;
  • Informatikai nyilvántartási feladatok ellátása, dokumentációk napra készen tartása;
  • Cégen belüli társterületekkel való együttműködés az IT szolgáltatás igényeik hatékony kielégítése céljából.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Affinitás és érdeklődés az IT szakma iránt (Windows kliens rendszerek, hardwares és hálózati alapismeretek);
  • Középfokú végzettség;
  • Jó kapcsolatteremtő készség a userekkel történő napi szintű kommunikáció miatt;
  • Felelősségteljes, proaktív, önálló munkavégzés;
  • Csapatmunka-orientált hozzáállás.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Atlassian ökoszisztéma ismerete;
  • 0,5-2 év vállalati rendszergazdai tapasztalat (Windows, O365 és Azure);
  • B kategóriás jogosítvány és jármű vezetési tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Fiatalos, professzionális környezet, jó hangulat;
  • Kihívást jelentő feladatok, dinamikus szakmai fejlődési lehetőség (akár 1-2 éven belül);
  • Rugalmas munkaidő, home office lehetőség;
  • Szakmai szintnek megfelelő bérezés, cafeteria rendszer;
  • Rendszeres csapatépítő tréningek;
  • Stabil nagyvállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség, határozatlan idejű munkaszerződéssel.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszergazda
  • Üzleti támogató központok
  • Informatikai támogatás

Egyéb információ

Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerülete, próbaidő után home office lehetőség.
Munkaidő: H-P, 8 óra

Álláshirdetés jelentése