HUNGAROPHARMA Zrt logo

Irodavezető és pénzügyi munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    HUNGAROPHARMA Zrt

  • Munkavégzés helye

    1116 Budapest, Fehérvári út 84.

  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • ügyvezető adminisztratív tevékenységében részvétel, munkájának támogatása,
  • vendégek fogadása, időpontok szervezése,
  • levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése,
  • személyügyi adminisztráció, munkavállalók jelenléti íveinek, szabadságainak nyilvántartása,
  • szerződések előkészítése,
  • iroda fenntartáshoz szükséges napi teendők elvégzése, beszerzések, szolgáltatók koordinálása, irodához kapcsolódó számlák kezelése, irodaház ticket rendszerének használata,
  • beérkező számlák iktatása, ellenőrzése, igazoltatása, fizetési határidő figyelése,
  • kimenő számlák készítése,
  • vevőkkel/szállítókkal történő kapcsolattartás,
  • vevő/szállító folyószámla egyeztetés, kintlévőségek kezelése
  • banki utalások rögzítése,
  • pénzügyi és számviteli ellenőrzések támogatása,
  • szerződések, teljesítési igazolások előkészítése,
  • éves és időszaki zárásokban és beszámolók elkészítésében való részvétel,
  • naptárkezelés, naptártervezés, időpont egyeztetés,
  • céges telefonokkal és előfizetésekkel, céges autó flottával kapcsolatos ügyintézés,
  • névjegykártya rendelésében való részvétel.

Elvárások

  • minimum 2 éves, releváns szakmai tapasztalat – pénzügyi területen,
  • rendszerszintű gondolkodásmód,
  • pénzügyi végzettség,
  • jó kommunikációs készség,
  • hajlandóság új ismeretek elsajátítására,
  • pontos, precíz önálló munkavégzés,
  • MS Office ismeret (Excel, Word, Outlook),
  • rugalmas, barátságos, csapatjátékos attitűd,
  • proaktív, megoldáskereső személyiség,
  • diszkréció és megbízhatóság,
  • egyszerre több dolog kézben tartása nem okoz problémát.

Előnyt jelent

  • könyvelési területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • pénzügyi-számviteli főiskolai végzettség.

Amit kínálunk

  • kiemelt bérezést,
  • hybrid – irodai és otthoni munkavégzést. - 2 nap home office/hét,
  • mentorálást, mindenre kiterjedő betanulási folyamatot,
  • barátságos, motiváló, segítőkész csapat vesz majd körül,
  • otthonos irodát a XI.kerületben,
  • hosszú távú munkalehetőséget,
  • kellemes munkahelyi légkört,
  • szakmai fejlődési és tanulási lehetőséget.

Céginformáció

Gyógyszerész-szakmai tudás, szoftverfejlesztő és szoftvertámogató kompetencia és patikai üzleti szemlélet egyetlen vállalatban!

A PharmaCloud Kft. innovatív szoftvereivel, magas szintű rendszergazdai szolgáltatásaival és több mint 20 éves fejlesztői és üzemeltetői múltjának tapasztalataival elkötelezett a gyógyszerészet és a gyógyszertári működés magas szintű támogatásában. Vállalatunk a piacvezető gyógyszer-nagykereskedelmi vállalat, a Hungaropharma Zrt. 100%-os tulajdonú leányvállalata.

Új Pénzügyi területen jártas irodavezető munkatársat keresünk, aki dolgozott már vállalati környezetben és munkájával támogatja pénzügyi munkatársainkat és segít a napi irodai és adminisztrációs teendők elvégzésében.

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltettük az érdeklődésed, küldd be hozzánk szakmai önéletrajzod, hogy felvehessük veled a kapcsolatot!


Álláshirdetés jelentése