Állás részletei
-
Cég neve
HUNGAROPHARMA Zrt
-
Munkavégzés helye
1116 Budapest, Fehérvári út 84.
-
Egyéb juttatások
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- ügyvezető adminisztratív tevékenységében részvétel, munkájának támogatása,
- vendégek fogadása, időpontok szervezése,
- levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése,
- személyügyi adminisztráció, munkavállalók jelenléti íveinek, szabadságainak nyilvántartása,
- szerződések előkészítése,
- iroda fenntartáshoz szükséges napi teendők elvégzése, beszerzések, szolgáltatók koordinálása, irodához kapcsolódó számlák kezelése, irodaház ticket rendszerének használata,
- beérkező számlák iktatása, ellenőrzése, igazoltatása, fizetési határidő figyelése,
- kimenő számlák készítése,
- vevőkkel/szállítókkal történő kapcsolattartás,
- vevő/szállító folyószámla egyeztetés, kintlévőségek kezelése
- banki utalások rögzítése,
- pénzügyi és számviteli ellenőrzések támogatása,
- szerződések, teljesítési igazolások előkészítése,
- éves és időszaki zárásokban és beszámolók elkészítésében való részvétel,
- naptárkezelés, naptártervezés, időpont egyeztetés,
- céges telefonokkal és előfizetésekkel, céges autó flottával kapcsolatos ügyintézés,
- névjegykártya rendelésében való részvétel.
Elvárások
- minimum 2 éves, releváns szakmai tapasztalat – pénzügyi területen,
- rendszerszintű gondolkodásmód,
- pénzügyi végzettség,
- jó kommunikációs készség,
- hajlandóság új ismeretek elsajátítására,
- pontos, precíz önálló munkavégzés,
- MS Office ismeret (Excel, Word, Outlook),
- rugalmas, barátságos, csapatjátékos attitűd,
- proaktív, megoldáskereső személyiség,
- diszkréció és megbízhatóság,
- egyszerre több dolog kézben tartása nem okoz problémát.
Előnyt jelent
- könyvelési területen szerzett szakmai tapasztalat,
- pénzügyi-számviteli főiskolai végzettség.
Amit kínálunk
- kiemelt bérezést,
- hybrid – irodai és otthoni munkavégzést. - 2 nap home office/hét,
- mentorálást, mindenre kiterjedő betanulási folyamatot,
- barátságos, motiváló, segítőkész csapat vesz majd körül,
- otthonos irodát a XI.kerületben,
- hosszú távú munkalehetőséget,
- kellemes munkahelyi légkört,
- szakmai fejlődési és tanulási lehetőséget.
Céginformáció
Gyógyszerész-szakmai tudás, szoftverfejlesztő és szoftvertámogató kompetencia és patikai üzleti szemlélet egyetlen vállalatban!
A PharmaCloud Kft. innovatív szoftvereivel, magas szintű rendszergazdai szolgáltatásaival és több mint 20 éves fejlesztői és üzemeltetői múltjának tapasztalataival elkötelezett a gyógyszerészet és a gyógyszertári működés magas szintű támogatásában. Vállalatunk a piacvezető gyógyszer-nagykereskedelmi vállalat, a Hungaropharma Zrt. 100%-os tulajdonú leányvállalata.
Új Pénzügyi területen jártas irodavezető munkatársat keresünk, aki dolgozott már vállalati környezetben és munkájával támogatja pénzügyi munkatársainkat és segít a napi irodai és adminisztrációs teendők elvégzésében.
A PharmaCloud Kft. innovatív szoftvereivel, magas szintű rendszergazdai szolgáltatásaival és több mint 20 éves fejlesztői és üzemeltetői múltjának tapasztalataival elkötelezett a gyógyszerészet és a gyógyszertári működés magas szintű támogatásában. Vállalatunk a piacvezető gyógyszer-nagykereskedelmi vállalat, a Hungaropharma Zrt. 100%-os tulajdonú leányvállalata.
Új Pénzügyi területen jártas irodavezető munkatársat keresünk, aki dolgozott már vállalati környezetben és munkájával támogatja pénzügyi munkatársainkat és segít a napi irodai és adminisztrációs teendők elvégzésében.
Jelentkezés módja
Amennyiben felkeltettük az érdeklődésed, küldd be hozzánk szakmai önéletrajzod, hogy felvehessük veled a kapcsolatot!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése