Állás részletei

  • Cég neve

    MÁV Szolgáltató Központ Zrt

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségpénztár
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • humán szakmai támogatás biztosítása a munkáltatók számára a munkavállalók foglalkoztatásával kapcsolatos kérdésekben a vonatkozó jogszabályok és vállalati szabályzatok szerint a teljes foglalkoztatási életciklus alatt
  • a foglalkoztatásra vonatkozó engedélyezési folyamatok és dokumentációk menedzselése
  • a munkaviszony létesítésével, megszüntetésével, munkaszerződés-módosítással összefüggő feladatok megvalósítása
  • aktív támogatás nyújtása a munkavállalói karrierút kialakításában
  • részvétel a foglalkoztatási folyamatok és szabályzatok kialakításában és fejlesztésében a munkáltatói és munkavállalói élmény növelésének érdekében

Elvárások

  • HR diploma
  • a szakterületre vonatkozó jogszabályok ismerete, kiemelten a Munka törvénykönyve és további foglalkoztatási jogszabályok
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
  • legalább 3 év humánpartneri, HR business partneri területen szerzett szakmai tapasztalat

 

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak

  • rugalmasság
  • proaktív problémamegoldás
  • rendszerben való gondolkodás, komplex látásmód
  • pozitív szemléletmód
  • kiváló kommunikációs készség
  • pontosság és precizitás

Előnyt jelent

  • nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat
  • SAP rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés és juttatások
  • igényes munkakörnyezet, barátságos csapat
  • szakmai kihívás és fejlődési lehetőség Magyarország egyik legnagyobb vállalatcsoportjánál
  • rugalmas munkarend

Céginformáció

Szívesen megtapasztalnád, milyen egy dinamikusan fejlődő SSC-ben dolgozni? Szereted az embereket, de tudsz rendszerben is gondolkodni? Tudod, mit jelent szolgáltatást nyújtani és ügyféllel együttműködni? Legyél Te a csapatunk legújabb tagja!

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Operatív HR igazgatósága belső szolgáltatást nyújt a vállalaton belüli szervezetek számára. Fő feladatunk a humán erőforrás biztosítása, valamint javadalmazási, juttatási, képzési, szervezetfejlesztési és humánerőforrás-gazdálkodási feladatok ellátása a Társaság részére.

A munkakör betöltésére határozott időre, előreláthatólag 2028.01.31-ig van lehetőség.


Álláshirdetés jelentése