Generali Biztosító Zrt. logo

HR Transformation Coordinator

Állás részletei

  • Cég neve

    Generali Biztosító Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Tech stack

    • SAP MS OFFICE
  • Módszertan és szoftverek

    • Lean
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig Rád!

HR Services területünk

HR Transformation Coordinator munkatársat

keres, határozott idejű szerződéssel 2025. december végéig.

Feladataid lesznek:

  • SuccessFactors bevezetésével kapcsolatos tesztelési feladatok koordinációja,
  • tesztelés kapcsán feltárt hibák rögzítése, nyomon követése, újratesztelése,
  • SuccessFactors - SAP HR közötti replikációs feladatok támogatása,
  • rendszeres kapcsolattartás lokál és régiós oldali modulgazdákkal,
  • modulgazdák napi munkájának támogatása, fejlesztési lehetőségek azonosítása,
  • régiótól érkező határidős feladatok megoldásának támogatása, validációkban történő részvétel,
  • riportok készítése és adatok elemzése a bevezetett SuccessFactors modulokhoz kapcsolódóan,
  • LEAN feladatokban történő részvétel.

Kit keresünk?

Egy olyan proaktív hozzáállású, pontos és kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességgel, valamint ügyfélközpontú szemlélettel rendelkező új kollégát keresünk, aki:

  • legalább 2-5 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik,
  • gazdasági főiskolai, egyetemi végzettséggel bír,
  • HR folyamatok átfogó ismeretével rendelkezik a teljes HR tevékenységre,
  • SAP SuccessFactors és SAP HR ismeretekkel rendelkezik,
  • aktív, szóbeli és írásbeli tárgyalási szintű angolul nyelvtudással rendelkezik,
  • erőssége a pontosság, precizitás,
  • magas szintű MS Office felhasználói ismeretekkel rendelkezik,
  • erős szervezőkészséggel, komplex látásmóddal és rendszerben való gondolkodás képességével rendelkezik,
  • könnyedén kezel összetett kérdéseket,
  • tud és szeret is csapatban dolgozni,
  • támogató, segítő attitűddel bír és rugalmasan, hatékonyan, mégis határozottan működik együtt különböző típusú emberekkel,
  • a folyamatokat rutinosan, önállóan koordinálja, megoldásorientált attitűddel rendelkezik.

Pozíció betöltése során előnyt jelent:

  • multinacionális nagyvállalati környezetben és/vagy pénzügyi szektorban szerzett tapasztalat,
  • SAP SuccessFactors és HR rendszerek bevezetésében szerzett tapasztalat.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk:

  • Iroda - megújult környezetben, jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító megújult Teréz körúti székházában (1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.).
  • Rugalmasság - home office lehetőség heti rendszerességgel (hibrid munkavégzés formájában). Kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.
  • Fejlődési lehetőség - belső képzések (We Learn, English week), és számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod.
  • Sport és kikapcsolódás - ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található, emellett csoportos sporttevékenységekre is van lehetőséged (pl. TRX, jóga). Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőséget kínál és medencével vár. Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Étkezés - ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
  • Tegyünk jót - Szerepet vállalhatsz a vállalat társadalmi felelősségvállalási törekvéseinek megvalósításában.

Egyéb információk:

  • Cégcsoportunk munkatársainak jelentős része jelenleg is otthon látja el feladatait, a visszatérést hibrid munkavégzés formájában valósítottuk meg, és az otthoni munkaállomás kialakításához eszközt és segítséget adunk.
  • Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.
  • Onboarding folyamatunkat teljesen átalakítottuk, új belépőink online ismerkedhetnek meg jobban cégcsoportunkkal és vezetőinkkel, saját területükön pedig a hibrid munkavégzésnek köszönhetően igény esetén személyesen is tudnak tanulni az irodai környezetben.

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Programozó, Fejlesztő
  • Tesztelő, Tesztmérnök

Álláshirdetés jelentése