Raben Trans European Hungary Kft. logo

HR Specialista

Állás részletei

  • Cég neve

    Raben Trans European Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    Pécs

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Megvan benned a hajtóerő, a drive, hogy kiaknázd a lehetőségeket?

Csatlakozz hozzánk az alábbi pozícióba:

HR SPECIALISTA

Munkavégzés helye: Pécs

Olyan személyiség vagy, aki szereti a pörgést? Nem vagy az az egyhelyben ülő típus, ezért a három pécsi telephelyünk közötti mozgás sem okozna gondot? Szívesen lennél a Dunaharasztiban található központ HR csapatának Pécsig kinyújtott keze? Amennyiben magadra ismertél, kattints, olvasd tovább a specifikációkat, és várjuk jelentkezésedet, hogy mihamarabb megismerhessünk!

 

 

 

 

 

Amit ajánlunk:

  • Hosszútávú munkalehetőséget egy biztos hátterű, folyamatosan fejlődő nemzetközi vállalatnál
  • Teljes munkaidős (40 órás), határozatlan idejű munkaszerződést
  • Cafeteriát, bónuszt, munkábajárási támogatást
  • Barátságos, családias munkahelyi légkört
  • Lehetőséget kapsz arra, hogy beleláss a HR számodra ismeretlen területeinek folyamataiba, tágíthatod ismereteidet, ezen folyamatok helyi szintű képviselője lehetsz

Ezek lesznek a feladataid:

  • Toborzáshoz kapcsolódó időpont egyeztetések, a szükséges gyakorlat megléte esetén vagy megszerzése után az önéletrajzok előszűrése és interjúkon való részvétel
  • Munkavállalóink beléptetési és kilépési folyamatában való aktív részvétel
  • A pécsi telephelyeink munkarendjeinek, beosztásainak, jelenléti íveinek munkajogi szempontból való ellenőrzése
  • A régió vezetőinek támogatása HR szakmai tanácsadással
  • A központi HR és bérszámfejtési csapat, valamint a munkavállalók közötti kommunikáció segítése
  • Kapcsolattartás munkaerőkölcsönző partnereinkkel, a havi elszámolások ellenőrzése
  • A kapcsolódó dokumentációk/iratok kitöltése/kitöltetése, továbbítása

Jelentkezz hozzánk, ha rendelkezel:

  • Releváns munkajogi ismeretekkel
  • Toborzás-kiválasztásban és jelenlét adminisztrációban szerzett tapasztalattal
  • NexOn ismerete előnyt jelent
  • Office felhasználói szintű ismeretekkel
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzési attitűddel
  • A tudomásodra jutott adatokat bizalmasan kezelő értékrenddel

Megvan bennünk az elszántság, a DRIVE a fejlődésre!

A Raben Group 2010 óta van jelen Magyarországon. A vállalat közúti-, tengeri- és légi szállítmányozás, illetve átfogó logisztikai szolgáltatások széles skáláját kínálja az ellátási lánc teljes spektrumában. A Raben Trans European Hungary több mint 10 éve folyamatosan fejlődik. Minden nap meghódítjuk az európai és országos utakat. 6 telephelyünk van 4 városban - és még mindig nincs elég! De a Raben nemcsak minőséget, professzionalizmust, biztonságot és stabilitást jelent, hanem optimizmust, energiát és törekvést is a célok elérésére. Jól összeállított csapatot alkotunk, amely számos terület legjobb szakértőiből áll. Van mesterünk logisztikában, közlekedési rajongók, digitális mágusok az informatikai részlegen, pénzügyi szakemberek, belső ellenőrzési szakértők, tehetséggondozók a HR osztályon és értékesítési virtuózok. Mi nincs nálunk? Unalom! Minden nap új kaland és lehetőség számunkra. Neked is? Fantasztikus! Akkor várunk rád! Csatlakozz hozzánk! Kattints a Jelentkezem gombra,

és töltsd ki karrieroldalunk jelentkezési lapját!


Álláshirdetés jelentése