Állás részletei
-
Cég neve
JOB Kft.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Magyarország,Fejér,Bicske -
Egyéb juttatások
- Munkába járás támogatás
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
›› CÉGINFORMÁCIÓ
Csatlakozz egy nemzetközi hátterű elektronikai gyártó vállalathoz!
Partnerünk világszerte ismert az energiahatékony megoldásairól, termékei nélkülözhetetlenek az autóiparban és az ipari alkalmazásokban.
Most te is részese lehetsz ennek a sikernek, hiszen HR Specialistát keresünk bővülő csapatukba.
›› FELADATOK:
- Belépő–kilépő folyamatok és szerződésmódosítások teljes körű adminisztrációja
- Munkaidő- és cafeteria-nyilvántartás kezelése
- HR adatbázis naprakészen tartása
- Fogadóóra biztosítása, dolgozói kérdések megválaszolása
- Bér- és TB adatok előkészítése, külső bérszámfejtő céggel való kapcsolattartás
›› ELVÁRÁSOK:
- Van legalább 3 év releváns HR adminisztrációs/munkaügyi tapasztalatod
- Magabiztosan használod az MS Office-t (Excel, Word, PPT)
- Jól kommunikálsz angolul (írásban és szóban)
- Precíz, kitartó és ügyfélközpontú vagy, szeretsz emberekkel foglalkozni
›› AMIT A CÉG BIZTOSÍT:
- Versenyképes alapbér
- Éves bónusz
- SZÉP-kártya juttatás
- Kiemelt munkába járás támogatás
- Rugalmas munkarend, heti 1 nap home office
- Sokszínű, támogató csapat és stabil, nemzetközi háttér
›› TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓ
Ha magadra ismertél a leírásban, itt a lehetőség, hogy új szakmai kihívást vállalj!
Csatlakozz partnerünkhöz, és építsd tovább a karriered egy támogató csapatban!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
