Állás részletei
-
Cég neve
PALOTA-HOLDING Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest, XV. kerület -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Beiskolázási támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Pályakezdő/friss diplomás
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
A HR osztály feladatkörébe tartozik minden HR vonatkozású kérdés, ideértve a hatékony erőforrás gazdálkodás, toborzás, kiválasztás, szervezetfejlesztés, munkajogi és munkaügyi anyagok, bérszámfejtés, teljesítmény értékelési rendszer, oktatás. Munkánk része a költségtervezés, HR kontrolling és az adminisztráció pontos vezetése is.
Csapatunk részeként rengeteg feladat vár, melyek közül a legfontosabbak:
Csapatunk részeként rengeteg feladat vár, melyek közül a legfontosabbak:
- Bérszámfejtés előkészítéséhez szükséges anyagok összeállítása, nyilvántartások, táblázatok vezetése és naprakészen tartása
- Online jelenléti rendszer kezelése
- Betegszabadságok és betegpapírok ellenőrzése
- Szabadságnyilvántartás ellenőrzése, listák készítése
- Adatbázis naprakész tartása, szűrések, listák elkészítése
- Riportok, diagrammok, prezentációk, kimutatások készítésében aktív részvétel
- Iktatóprogram napi szintű használata
- Postai küldemények kezelése, ügyintézés
- Dokumentumok rendszerezése, irattár naprakész vezetése az előírások szerint
- Kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal és a munkavállalókkal
- A Humánpolitikai osztály munkájának támogatása, eseti feladatokban és folyamatokban való aktív részvétel
Elvárások
- HR területen szerzett végzettség – ha nincs még elég gyakorlati / életszagú szakmai tapasztalatod, akkor itt megszerezheted, pályakezdőket is örömmel fogadunk
- HR szakma szeretete, elkötelezettség
- Megbízhatóság, precizitás, gyors, pontos munkavégzés, diszkréció – ha ezek nem az erősségeid, akkor nem téged keresünk
- Kiváló kommunikációs és együttműködési készség
- Irodai alkalmazások magas szintű, naprakész ismerete Microsoft Office (különösen; Excel: kimutatások, oszlopdiagramok készítése, Word: dokumentumkezelés, PowerPoint: prezentációk összeállítása), Outlook, Teams – ezeket munka mellett nincs időnk megtanítani, úgyhogy reméljük, ezeknek a programoknak a használata magabiztosan megy
- Pontos, precíz munkavégzés
- Rugalmasság, nálunk pörög az élet
Amit kínálunk
- Főállású határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónap próbaidővel)
- Hosszútávú, megbízható munkahely
- Béren kívüli juttatás: cafeteria, teljesítmény arányos bónusz (kb. 1 havi fizetés)
- Pörgős, változatos munka, jó hangulatú fiatal csapat
- Kezdés januárban
- Továbbképzési lehetőség
- A munkavégzéshez szükséges korszerű irodai eszközök
- Munkavégzés helye: XV. kerület, Száraznád utca
- Munkaidő: változó napi beosztás: H: 7.30-18.00, K és Cs: 7.30-16.00, Sz: 7.30-16.20, P: 7.30-12.30
Munkahelyi extrák
- Parkoló
Céginformáció
A PALOTA-HOLDING Zrt. a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója.
Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát.
Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.
Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát.
Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.
Jelentkezés módja
Várjuk jelentkezését magyar nyelvű, fényképes önéletrajz csatolásával, melyben kérjük, hogy jelölje meg bruttó bérigényét is.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
