PALOTA-HOLDING Zrt. logó

HR munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    PALOTA-HOLDING Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XV. kerület
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A HR osztály feladatkörébe tartozik minden HR vonatkozású kérdés, ideértve a hatékony erőforrás gazdálkodás, toborzás, kiválasztás, szervezetfejlesztés, munkajogi és munkaügyi anyagok, bérszámfejtés, teljesítmény értékelési rendszer, oktatás. Munkánk része a költségtervezés, HR kontrolling és az adminisztráció pontos vezetése is.

Csapatunk részeként rengeteg feladat vár, melyek közül a legfontosabbak:
  • Bérszámfejtés előkészítéséhez szükséges anyagok összeállítása, nyilvántartások, táblázatok vezetése és naprakészen tartása
  • Online jelenléti rendszer kezelése
  • Betegszabadságok és betegpapírok ellenőrzése
  • Szabadságnyilvántartás ellenőrzése, listák készítése
  • Adatbázis naprakész tartása, szűrések, listák elkészítése
  • Riportok, diagrammok, prezentációk, kimutatások készítésében aktív részvétel
  • Iktatóprogram napi szintű használata
  • Postai küldemények kezelése, ügyintézés
  • Dokumentumok rendszerezése, irattár naprakész vezetése az előírások szerint
  • Kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal és a munkavállalókkal
  • A Humánpolitikai osztály munkájának támogatása, eseti feladatokban és folyamatokban való aktív részvétel

Elvárások

  • HR területen szerzett végzettség – ha nincs még elég gyakorlati / életszagú szakmai tapasztalatod, akkor itt megszerezheted, pályakezdőket is örömmel fogadunk
  • HR szakma szeretete, elkötelezettség
  • Megbízhatóság, precizitás, gyors, pontos munkavégzés, diszkréció – ha ezek nem az erősségeid, akkor nem téged keresünk
  • Kiváló kommunikációs és együttműködési készség
  • Irodai alkalmazások magas szintű, naprakész ismerete Microsoft Office (különösen; Excel: kimutatások, oszlopdiagramok készítése, Word: dokumentumkezelés, PowerPoint: prezentációk összeállítása), Outlook, Teams – ezeket munka mellett nincs időnk megtanítani, úgyhogy reméljük, ezeknek a programoknak a használata magabiztosan megy
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Rugalmasság, nálunk pörög az élet

Amit kínálunk

  • Főállású határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónap próbaidővel)
  • Hosszútávú, megbízható munkahely
  • Béren kívüli juttatás: cafeteria, teljesítmény arányos bónusz (kb. 1 havi fizetés)
  • Pörgős, változatos munka, jó hangulatú fiatal csapat
  • Kezdés januárban
  • Továbbképzési lehetőség
  • A munkavégzéshez szükséges korszerű irodai eszközök
  • Munkavégzés helye: XV. kerület, Száraznád utca
  • Munkaidő: változó napi beosztás: H: 7.30-18.00, K és Cs: 7.30-16.00, Sz: 7.30-16.20, P: 7.30-12.30

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

A PALOTA-HOLDING Zrt. a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója.
Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát.
Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.

Jelentkezés módja

Várjuk jelentkezését magyar nyelvű, fényképes önéletrajz csatolásával, melyben kérjük, hogy jelölje meg bruttó bérigényét is.

Álláshirdetés jelentése