IMG Solution Zrt. logo

HR munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    IMG Solution Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1023 Budapest, Lajos utca 26.

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Munkaviszony létesítésével, megszűnésével, módosításával kapcsolatos ügyintézés adminisztratív támogatása
  • Részvétel a beléptetési folyamatban, új belépők fogadása, kötelező oktatások szervezése
  • HR nyilvántartások (személyi akták és elektronikus nyilvántartás) működtetése, karbantartása és kezelése, naprakészen tartása, adattisztításban való közreműködés és ellenőrzés, személyügyi irattár kezelése
  • személyügyi tevékenység során felmerülő rendszeres és ad hoc adatszolgáltatások, kimutatások előkészítése
  • személyügyi dokumentumok határidőre történő elkészítése (pl.: munkaszerződés, munkáltatói tájékoztató, stb.)
  • személyügyi dokumentumok aláíratása a munkáltatói jogkör gyakorlójával és munkavállalóval
  • Egészségügyi alkalmassági vizsgálatok szervezése és folyamatos nyomonkövetése
  • Munka és Tűzvédelmi oktatások szervezése, és folyamatos nyomonkövetése
  • Toborzással kapcsolatos feladatok ellátása (hirdetések kezelése, elő-interjúztatás, időpontok szervezése)
  • A munkaügyi-bérszámfejtési adminisztráció támogatása, jelenléti ívek naprakészen tartása, bérszámfejtővel való együttműködés.
  • Részvétel a HR folyamatok fejlesztésében, kialakításában
  • Vezetői döntések támogatása személyügyi, munkajogi, valamint HR folyamatokkal kapcsolatos kérdésekben
    (Junior HR munkatársak jelentkezését is várjuk)

Elvárások

  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • 1-3 év HR területen szerzett releváns szakmai tapasztalat
  • erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Ms Office alkalmazások)
  • Elhivatottság a HR feladatok iránt
  • Rugalmasság és jó szervező képesség (mert nálunk változatos feladatok várnak rád)
  • önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • kezdeményezőkészség, proaktív, agilis szemléletmód

Előnyt jelent

  • Andoc iktatóprogram ismerete
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Amit kínálunk
  • Versenyképes bejelentett jövedelem
  • Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő cégnél
  • Változatos, felelősségteljes munkakör
  • Laptop, telefon
  • Fejlődési és tanulási lehetőség
  • Home office lehetőség (Próbaidő után)

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk a hazai IT piac egyik kiemelkedő szereplője, sok éves piaci szerepvállalásának és képzett szakembereinek köszönhetően a legmegfelelőbb megoldást nyújtják ügyfeleiknek a tervezéstől kezdve, a kiépítésen át egészen az üzemeltetésig.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja magyar nyelvű önéletrajzát nettó fizetési igényének megjelölésével.
Kérjük, hogy mindenképpen jelöljön meg fizetési igényt! 

Álláshirdetés jelentése