Állás részletei
-
Cég neve
IMG Solution Zrt.
-
Munkavégzés helye
1023 Budapest, Lajos utca 26.
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Szakmai tréningek
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Munkaviszony létesítésével, megszűnésével, módosításával kapcsolatos ügyintézés adminisztratív támogatása
- Részvétel a beléptetési folyamatban, új belépők fogadása, kötelező oktatások szervezése
- HR nyilvántartások (személyi akták és elektronikus nyilvántartás) működtetése, karbantartása és kezelése, naprakészen tartása, adattisztításban való közreműködés és ellenőrzés, személyügyi irattár kezelése
- személyügyi tevékenység során felmerülő rendszeres és ad hoc adatszolgáltatások, kimutatások előkészítése
- személyügyi dokumentumok határidőre történő elkészítése (pl.: munkaszerződés, munkáltatói tájékoztató, stb.)
- személyügyi dokumentumok aláíratása a munkáltatói jogkör gyakorlójával és munkavállalóval
- Egészségügyi alkalmassági vizsgálatok szervezése és folyamatos nyomonkövetése
- Munka és Tűzvédelmi oktatások szervezése, és folyamatos nyomonkövetése
- Toborzással kapcsolatos feladatok ellátása (hirdetések kezelése, elő-interjúztatás, időpontok szervezése)
- A munkaügyi-bérszámfejtési adminisztráció támogatása, jelenléti ívek naprakészen tartása, bérszámfejtővel való együttműködés.
- Részvétel a HR folyamatok fejlesztésében, kialakításában
- Vezetői döntések támogatása személyügyi, munkajogi, valamint HR folyamatokkal kapcsolatos kérdésekben
(Junior HR munkatársak jelentkezését is várjuk)
Elvárások
- Szakirányú felsőfokú végzettség
- 1-3 év HR területen szerzett releváns szakmai tapasztalat
- erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Ms Office alkalmazások)
- Elhivatottság a HR feladatok iránt
- Rugalmasság és jó szervező képesség (mert nálunk változatos feladatok várnak rád)
- önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- kezdeményezőkészség, proaktív, agilis szemléletmód
Előnyt jelent
- Andoc iktatóprogram ismerete
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Amit kínálunk
- Versenyképes bejelentett jövedelem
- Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő cégnél
- Változatos, felelősségteljes munkakör
- Laptop, telefon
- Fejlődési és tanulási lehetőség
- Home office lehetőség (Próbaidő után)
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Parkoló
- Kutyabarát
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Cégünk a hazai IT piac egyik kiemelkedő szereplője, sok éves piaci szerepvállalásának és képzett szakembereinek köszönhetően a legmegfelelőbb megoldást nyújtják ügyfeleiknek a tervezéstől kezdve, a kiépítésen át egészen az üzemeltetésig.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja magyar nyelvű önéletrajzát nettó fizetési igényének megjelölésével.
Kérjük, hogy mindenképpen jelöljön meg fizetési igényt!
Kérjük, hogy mindenképpen jelöljön meg fizetési igényt!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése