Állás részletei
-
Cég neve
WING Zrt.
-
Munkavégzés helye
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
HR koordinátor – belső kommunikációs fókusszal
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található.
Keressük új csapattagunkat HR koordinátor pozícióba, belső kommunikációs fókusszal.
Amit kínálunk
- szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
- huszonöt éves stabil vállalati háttér, versenyképes fizetés;
- együttműködő, támogató, fiatalos csapat vesz körbe;
- rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk, home office lehetőséggel;
- széleskörű egészségbiztosítási csomaggal támogatjuk kollégáink egészségmegőrzését;
- kellemes környezet, magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda;
- közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört
Feladatok
- a vállalati munkáltatói márkaidentitás kialakítása, formálása és fenntartása;
- az employer branding fejlesztése, hogy vonzóvá tegyük vállalatunkat a tehetséges jelentkezők és a jelenlegi kollégáink számára;
- részt venni a közösségi médiajelenlétet célzó projektekben;
- nyomon követni és értékelni az employer branding kezdeményezések hatékonyságát és eredményeit, és javaslatokat tenni azok optimalizálására;
- a munkavállalói elégedettség növelését célzó folyamatokra javaslatokat tenni és az elfogadott ötletek megvalósításában közreműködni;
- az információáramlás segítését célzó kommunikációs csatornák kiépítése és annak hatékony működtetése;
- a vállalati belső kommunikációs felületek kezelése: hírlevelek, belső közösségi platformok, csoportok;
- a vállalati kultúra formálásában való aktív részvétel;
- céges rendezvények kommunikációjának előkészítése és utókövetése;
- feladatokhoz kapcsolódó költségvetés elkészítése;
- aktív részvétel az éves rendezvény és kommunikációs terv összeállításában a People&Culture stratégiával összhangban;
- projektek eredményességének visszamérése;
- a HR területen felmerülő csapatmunkában való aktív közreműködés;
- erősíteni a HR csapatot és együttműködni a társterületekkel.
Elvárások
- HR és/vagy kommunikációs szakirányú felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
- legalább 2-3 éves tapasztalatod van HR, illetve kommunikációs területen;
- kiváló kommunikációs vénával rendelkezel;
- kreatív, proaktív és innovatív a gondolkodásmódod;
- pontos, és önálló a munkavégzésed;
- jó szervező- és projektmenedzsment készségeid vannak;
- magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel, beleértve az Office, MS programokat és a közösségi média platformokat.
Előny
előny, ha angol nyelvtudással rendelkezel.
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
- HR generalista, Specialista
- Marketing, Média, PR
- Kommunikáció és PR
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése