OTP Bank Nyrt. logo

HR konzulens - Budapest Régió

Állás részletei

  • Cég neve

    OTP Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

OTP Bank Nyrt.

HR konzulens - Budapest Régió

Az OTP Bank Nyrt., Budapesti Régiójába, HR konzulens munkakörbe keressük leendő kollégánkat támogató és jó hangulatú csapatunkba sokszínű HR feladatok ellátására, projektekben való részvételre.

Ezek a feladatok várnak nálunk:

  • 5 fős csapatunk tagjaként támogatod a fiókhálózati vezetőket és munkatársakat HR szakmai kérdésekben.
  • Olyan klasszikus HR feladatokat kell elvégezned, mint a toborzás, előszűrés, beléptetés, képzések koordináció, HR adminisztráció.
  • Aktív szerepet vállalsz a munkatársak megtartásában, karrierútjuk megtervezésében. 
  • Te leszel a jelölt első találkozása az OTP-vel.

Előnnyel indulsz, ha:

  • Felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel.
  • Minimum 2-3 éves szakmai tapasztalatod van. 
  • Meggyőzően, hitelesen tudsz kommunikálni, ugyanakkor asszertíven, a szervezet érdekeit is képviselve.
  • Kompromisszumkész vagy, hiszen konfliktusokat kell kezelned. 
  • Empatikus vagy, hiszen támaszkodnak rád a munkatársak. 
  • Rugalmas és megoldásorientált vagy, ugyanis a feladataink sokszínűsége ezt megkívánja. 
  • Kiegyensúlyozott vagy, hiszen az emberekkel való együttműködés során találkozol pozitív és negatív visszajelzéssel egyaránt. 
  • Proaktív vagy a HR feladatokban, (pl. előszűrés, interjúszervezés) és törekszel a magas minőségre. 
  • Büszke vagy a munkádra és őszintén örülsz munkatársaid sikerének. 

Ami nehézség lehet:

  • Egy időben több HR folyamat fut és szinte mindenre azonnal reagálni kell, így jó, ha egyszerre több dologra tudsz figyelni. 
  • A folyamatokhoz tartozó adminisztráció alapos elvégzése. 
  • Krízishelyzetek kezelése. 

Miért lehet vonzó számodra ez a lehetőség:

  • A HR folyamatok teljeskörű megismerésére és működtetésére van lehetőséged. 
  • Heti egy nap home office lehetősége adott. 
  • Biztonságot, stabilitást és jövőképet nyújt neked Magyarország legnagyobb pénzügyi szereplője.
  • Versenyképes bérezési rendszerben kiemelkedő cafeteriát adunk, továbbá hozzájárulunk egészségpénztári és önkéntes nyugdíjcélú megtakarításaidhoz.
  • Egészségbiztosítási szolgáltatási csomagot, valamint 
  • Dolgozói kedvezményeket biztosítunk (pl. mobil-, sportszolgáltatás, kamatkedvezmény, üdülés).
  • Vár rád egy támogató, vidám, nyitott csapat, ahol nap mint nap mások problémáit oldjuk meg, de emellett nem feledkezünk meg egymásról sem.

 

Ha magadra ismertél, ne habozz, jelentkezz!

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció

Álláshirdetés jelentése