Állás részletei
-
Cég neve
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
-
Munkavégzés helye
Budapest 11. kerület, Neumann János utca 1.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
A NISZ Zrt. Kelet-Közép-Európa legnagyobb kormányzati ICT szolgáltatója.
Magasan képzett szakembereinkkel, széles körű szolgáltatásainkkal és fejlesztéseinkkel felgyorsítsuk és kényelmesebbé tesszük szolgáltatásaink elérését. Cégünk tevékenysége során a legmodernebb infokommunikációs technológiák alkalmazásával támogatja a hazai közszférát, hogy az minél könnyebben megfelelhessen az innovációs kihívásoknak.
A vállalat HR csapatának egyik oszlopos tagját keressük a számunkra stratégiai fontosságú HR Kontrolling és Javadalmazási területen. Ez a csapat támogatja többek között, a több, mint 1400 fős szervezet létszámtervezésével és a teljes kompenzációval kapcsolatos feladatait, beleértve az éves tervezést, a létszámgazdálkodást és az analitikát. Téged keresünk ha a HR területen az emberek mellett a számokat is szereted, szisztematikus, rendszerfejlesztő, analitikus gondolkodás és, gyors, precíz munkavégzés jellemez. Egy nagyszerű, összetartó, 20 fős HR csapat oszlopos tagja leszel, segíted majd a vállalatot abban, hogy az emberekkel kapcsolatos adatok, kimutatások megfelelő súllyal szerepeljenek a döntésekben, a profi HR munka általad legyen teljes.
HR KONTROLLER
A következő feladatok várnak:
- Részvétel egy több mint 1400 fős vállalat éves létszám- és bérköltségtervének, és az időszakos HR előrejelzések elkészítésében;
- A HR éves terv/várható- és tényadatok összevetése, az eltérések elemzése; javaslattétel megfogalmazása költségek felhasználása/optimalizálása érdekében, ehhez kapcsolódó döntéselőkészítő anyagok készítése;
- KF/HAY referencia alapú munkaköri rendszer működtetése;
- Riportok, elemzések, prezentációk készítése (pl.: túlóra, fluktuáció stb.);
- HR rendszerek fejlesztése, aktuális trendek követése;
- Rendszeres, és ad-hoc HR adatszolgáltatások készítése;
- Teljesítményértékelési rendszerhez kötődő kompenzációs/prémium rendszer működtetése;
- A vállalatot érintő HR projektek támogatása (tervezés/beszerzés/bevezetés/működtetés)
- Szoros stratégiai együttműködés a HR többi területeivel (HRBP csapattal, HR operatív területekkel).
- Döntéselőkészítés és az adat alapú humán kontrolling megteremtése, továbbfejlesztése.
Csatlakozz hozzánk, ha:
- Legalább 3 év tapasztalatod van HR kontrolling, és/vagy HR kompenzációs munkatárs/szakértő munkakörben,
- Van már tapasztalatod:
- vállalati javadalmazási stratégia kialakításában, és működtetésében
- vállalati munkaköri besorolási rendszer kialakításában, és működtetésében
- éves létszám- és bérköltség tervezés, és követés/elemzés terén.
- Felsőfokú szakirányú (közgazdasági, vagy pénzügyi, vagy HR) végzettséggel,
- MS Excel magas szintű ismerettel (függvények, Pivot táblák)
- egyéb MS Office modul felhasználói szintű ismerettel,
- szeretsz a számok mögé nézni,
- tudsz rendszerben gondolkodni, jó logikai és elemzőkészséggel rendelkezel,
- elhivatott vagy a megbízható, pontos, precíz és dinamikus munkavégzés iránt.
Ha minket választasz:
- Heti 3 nap home office lehetősége vár,
- Széles körű magánorvosi és egészségügyi ellátásokat biztosító egészségbiztosítást nyújtunk,
- Izgalmas projektekben vehetsz részt,
- Széles körű, folyamatosan bővülő elemeket tartalmazó cafetéria keretet biztosítunk,
- All You Can Move, aktív sportélet, biciklibarát munkahely vár,
- Belső ajánlói programot működtetünk, melyben díjazzuk munkatársaink ajánlásait.
Munkavégzés helye:
- 11. kerület, Infopark, Neumann János utca 1.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése