HungaroControl Zrt. logo

HR generalista

Állás részletei

  • Cég neve

    HungaroControl Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest XVIII. kerület

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

HR GENERALISTA

Szeretnél egy innovatív, stabil hátterű vállalat tagja lenni? Érdekel a repülés világa? A több mint 700 főt foglalkoztató HungaroControl Zrt. világszínvonalú szolgáltatást nyújtó, tudásintenzív, kutatás-fejlesztésre nagy hangsúlyt helyező cég, mely a teljes magyar légtérben és a Koszovó feletti magas légtérben irányítja a repülőgépeket és garantálja azok biztonságos közlekedését. Keressük HR generalista pozícióba leendő munkatársunkat, aki nyitott, lendületes személyiség és szívesen tartozna egy stabil, de folyamatosan fejlődő, nemzetközi környezetben és különleges, hazánkban egyedülálló iparágban működő vállalathoz. Téged keresünk, ha elhivatottságot érzel a HR szakma iránt, tanulni vágyó és csapatjátékos vagy, nem okoz gondot, hogy egyszerre több szálat tarts a kezedben és elfogadod, hogy szabályozott környezetben dolgozunk. 

A munkakörhöz tartozó feladatok:

  • toborzás-kiválasztási folyamatok end-to-end menedzselése (hirdetések készítése, előszűrés, interjúk szervezése és lefolytatása, kapcsolattartás a jelöltekkel, külsős partnerekkel);
  • munkaviszony létesítésével kapcsolatos feladatok ellátása (foglalkoztatói ajánlatok kiadásától a beléptetésig);
  • belső munkaerő mozgással kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása;
  • munkaviszony megszüntetéssel, kiléptetéssel kapcsolatos folyamatokban való részvétel;
  • közreműködés a teljesítményértékelési rendszer működtetésében;
  • részvétel az onboarding programmal kapcsolatos feladatokban;
  • HR témájú kommunikációk előkészítése, vezetők számára handoutok készítése;
  • HR dashboard és egyéb riportok elkészítése;
  • HR jellegű beszerzésekben való részvétel.

A pozícióhoz kötődő elvárásaink:

  • szakirányú felsőfokú végzettség (közgazdasági, HR);
  • minimum 2 év releváns szakmai tapasztalat;
  • aktív kommunikációs szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt);
  • naprakész munkajogi ismeretek;
  • MS Office programok erős felhasználói szintű ismerete, kiemelten Excel tudás.

Jelentkezésnél előnyt jelent:

  • Nexon felhasználó szintű ismerete, ÁLM (Általános Lekérdező Modul) használatában szerzett tapasztalat;
  • külföldi munkavállalókkal kapcsolatos HR ügyintézésben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • HR projektekben való aktív részvétel;
  • folyamatos szakmai képzési, fejlődési lehetőség;
  • versenyképes jövedelem;
  • munka-magánélet egyensúlya;
  • egyedülálló, stabil hátterű cég;
  • kellemes, modern munkakörnyezet, lendületes csapat;
  • egészségmegőrző programokon való részvételi lehetőség.

Jelentkezés módja

Jelentkezésre a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával van lehetőség!


Álláshirdetés jelentése