Állás részletei
-
Cég neve
GRÁNIT Bank Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Céginformáció
Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő,
digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?
Csatlakozz a Gránit Bank csapatához
„HR generalista”
pozíciónkba!
Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben a Mastercard Az Év Bankja versenyen 1. díjat nyertünk a „Beyond Banking” szegmensben, valamint első helyezést értünk el „Az év akvizíciós marketing kampánya” és az ”Év kiberbiztonsági edukációs kampánya” kategóriákban. Emellett 2024-ben BÉT Legek díjátadón elnyertük Az Év Legnagyobb Részvénybevezetése díjat. Továbbá, 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a Global Banking and Finance Review Magazine a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon címet.
Miben számítunk Rád?
- Toborzási és kiválasztási folyamatok önálló és proaktív ellátása, a munkaerő-igény felmérésétől az új kollégák beilleszkedéséig. Ki-és beléptetés támogatása.
- Jelentkezők előszűrése, interjúk megszervezése és lebonyolítása, jelöltek értékelése;
- Jelöltek aktív felkutatása LinkedIn-en (közvetlen megkereséssel)
- HR folyamatok, módszertanok kialakításában, fejlesztésében való aktív részvétel;
- Szoros együttműködés a társterületek vezetőivel, konzultációk lebonyolítása a pozícióról és a jelöltekkel kapcsolatos igényekről;
- Képzések, tréningek szervezése, utánkövetése;
- Új munkavállalók felvétele és az ezzel járó adminisztratív feladatok elvégzése;
- A toborzási hatékonyság növelése;
- Ad-hoc kimutatások, táblázatok készítése;
- Belső és külső oktatások szervezése.
Téged keresünk, ha:
- HR szakirányú felsőfokú végzettség;
- Legalább 5 év HR generalista területen szerzett tapasztalat;
- Aktuális szakmai ismeretek (toborzás, munkajogi alapismeretek);
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
- Eredményorientált, felelősségteljes, szorgalmas személyiség;
- Kiemelkedő kommunikációs és kapcsolatteremtő készség;
- Magabiztosan kezeli a feladatkörrel járó kihívásokat és a komplex helyzeteket;
- Aktív angol nyelvtudás.
Mit kínálunk?
- Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
- Home Office lehetőség (heti 1 nap);
- Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
- Folyamatos fejlődési lehetőségek;
- AYCM SportPass tagság;
- Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
- Munkavégzés időtartama: határozatlan;
- Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat fizetési igény megjelöléssel a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
