GRÁNIT Bank Nyrt. logó

HR generalista

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő,

digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?

Csatlakozz a Gránit Bank csapatához

HR generalista

pozíciónkba!

 

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben a Mastercard Az Év Bankja versenyen 1. díjat nyertünk a „Beyond Banking” szegmensben, valamint első helyezést értünk el „Az év akvizíciós marketing kampánya” és az ”Év kiberbiztonsági edukációs kampánya” kategóriákban. Emellett 2024-ben BÉT Legek díjátadón elnyertük Az Év Legnagyobb Részvénybevezetése díjat. Továbbá, 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a Global Banking and Finance Review Magazine a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon címet.

  • Toborzási és kiválasztási folyamatok önálló és proaktív ellátása, a munkaerő-igény felmérésétől az új kollégák beilleszkedéséig. Ki-és beléptetés támogatása.
  • Jelentkezők előszűrése, interjúk megszervezése és lebonyolítása, jelöltek értékelése;
  • Jelöltek aktív felkutatása LinkedIn-en (közvetlen megkereséssel)
  • HR folyamatok, módszertanok kialakításában, fejlesztésében való aktív részvétel;
  • Szoros együttműködés a társterületek vezetőivel, konzultációk lebonyolítása a pozícióról és a jelöltekkel kapcsolatos igényekről;
  • Képzések, tréningek szervezése, utánkövetése;
  • Új munkavállalók felvétele és az ezzel járó adminisztratív feladatok elvégzése;
  • A toborzási hatékonyság növelése;
  • Ad-hoc kimutatások, táblázatok készítése;
  • Belső és külső oktatások szervezése.
  • HR szakirányú felsőfokú végzettség;
  • Legalább 5 év HR generalista területen szerzett tapasztalat;
  • Aktuális szakmai ismeretek (toborzás, munkajogi alapismeretek);
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Eredményorientált, felelősségteljes, szorgalmas személyiség;
  • Kiemelkedő kommunikációs és kapcsolatteremtő készség;
  • Magabiztosan kezeli a feladatkörrel járó kihívásokat és a komplex helyzeteket;
  • Aktív angol nyelvtudás.
  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Home Office lehetőség (heti 1 nap);
  • Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
  • Folyamatos fejlődési lehetőségek;
  • AYCM SportPass tagság;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan;
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat fizetési igény megjelöléssel a "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése