Fizetési Pont Kft. logo

HR Generalista

Állás részletei

  • Cég neve

    Fizetési Pont Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Biztosítja, hogy a vállalat HR  stratégia megtervezése és megvalósítása, HR osztály működése és ügyeinek kezelése, hatékony adminisztrációja összhangban legyenek a vállalat üzleti céljaival,
  • Partner az operatív HR kérdésekben, mint a toborzás, munkaviszony keletkezés - megszűnés, onboarding, munkaügyi/munkajogi, kompenzációs és javadalmazási, konfliktuskezelési, HR adminisztrációs, képzés-fejlesztési ügyekben,
  • Személyes és rendszeres kapcsolatot tart a munkavállalókkal, vezetőkkel,
  • HR projektek önálló menedzselése, hatékonyságuk elemzése, javítása,
  • Szoros együttműködés a bérszámfejtéssel,
  • Aktív részvétel a People and Culture stratégia továbbfejlesztésében és megvalósításában, kiemelten a változások kezelésének támogatása, valamint munkavállalói elégedettség és elkötelezettség témákban való aktív részvétel,  
  • Onboarding, stay- és exit interjúk lebonyolítása, eredmények havi rendszerességű összegzése és kiértékelése, fejlesztési lehetőségek feltárása,  
  • Központi szerep a szervezeti változások formálásában és kivitelezés támogatásban,
  • Szabályzatok, utasítások elkészítése, azok betartatása,
  • HR statisztikák elkészítésében aktív részvétel,
  • Belső kommunikáció fejlesztése.

Elvárások

  • Szakirányú főiskolai vagy egyetemi diploma,
  • Minimum 5 év HR munkatapasztalat a legkülönfélébb HR területeken, HR folyamatok ismerete,
  • Széleskörű HR generalista ismeretek, naprakész munkajogi ismeretek,
  • Jó munka és önszervezési képesség, önállósság, felelősségteljes munkavégzés, határidők betartása, proaktivitás, kreativitás,
  • Rugalmas személyiség,
  • Stressztűrő képesség,
  • Aktív angol nyelvismeret,
  • MS Office ismeret: Excel, Word, PowerPoint.

Amit kínálunk

  • Egy innovatív, legfrissebb piaci trendeket követő vállalatnál van lehetőséged dolgozni, a dinamikus növekedést segíteni, támogatni,
  • Folyamatos szakmai kihívások és fejlődési lehetőség,
  • Támogató légkör,
  • Versenyképes fizetés.

Céginformáció

Magyarország ambiciózus pénzforgalmi szolgáltatójaként már eddig is jelentős eredményeket értünk el. Hiszünk az innovációban, igazi XXI. századi modern pénzforgalmi működést valósítunk meg.

Innovatív és sokoldalú, készpénz helyettesítő megoldásokat biztosító társaságunk HR szervezetébe keresünk munkatársat HR Generalista pozícióba.


Álláshirdetés jelentése